arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - هند/ ناداوری محض در مبارزات نعمت پور و گیل نیرنگ

دو نماینده شایسته کشورمان به دیدار رده بندی راه یافتند.گیل نیرنگ سه بار حریفش را ضربه فنی کرد.تکمیل برنامه ها برای جلوگیری از قهرمانی تیم ایران.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در رقابت های سه وزن دوم مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2013 بزرگسالان آسیا در هندوستان، هادی علیزاده پورنیا فینالیست شد و دو نماینده دیگر کشورمان با ناداوری محض به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های سه وزن دوم این مسابقه ها (وزن های 74، 84 و 96 کیلوگرم)، بعدازظهر امروز (جمعه) در ورزشگاه ایندیرا گاندی شهر دهلی نو پایتخت هندوستان آغاز شد.

در وزن 74 کیلوگرم، هادی علیزاده پورنیا در دور نخست استراحت کرد و با پیروزی در دور دوم مقابل یرپوف قزاقستانی در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی با برتری در این دیدار مقابل حریف خود فینالیست شد.

طالب نعمت پور در وزن 84 کیلوگرم، در دور نخست با سی پنگ از چین مسابقه داد که در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر به پیروزی رسید و با برتری در دور دوم مقابل کیاس اسنوف از ترکمنستان در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 راهی مرحله نیمه نهایی شد. نعمت پور در مرحله نیمه نهایی با ناداوری مقابل حریف خود شکست خورد و با شایستگی راهی دیدار رده بندی شد.

داوود گیل نیرنگ نیز در وزن 96 کیلوگرم در دور نخست مقابل نوری کاتسو سایکاوا از ژاپن قرار گرفت که وقت نخست را 2 بر صفر و وقت دوم را 4 بر یک با پیروزی به پایان برد و با پیروزی مقابل فاتح سوخروف از ازبکستان در سه تایم با نتیجه 6 بر 4  در دور دوم راهی مرحله نیمه نهایی این وزن شد.گیل نیرنگ در مرحله نیمه نهایی در حالی که سه بار حریفش را ضربه فنی کرده بود، اما داوران در نهایت این کشتی گیر شایسته کشورمان را بازنده کردند تا برنامه های خود را جلوگیری از قهرمانی تیم ایران تکمیل کنند.

 

 

نظرات بینندگان