arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲

نشست خبری کرانچار پس از بازی داماش گیلان به جنجال کشیده شد

سرمربی سپاهان گفت: هیچ‌کدام از بازیکنان ما با تمرکز نبودند و به نتیجه مورد نیاز نرسیدیم و حریف از اشتباه‌های ساده‌لوحانه ما نهایت استفاده را برد،
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، بعد از حضور کرانچار در کنفرانس خبری هواداران سپاهان که از باخت تیم‌شان عصبانی بودند، با پرتاب اشیای مختلف مانع از برگزاری جلسه شدند. اما با دخالت نیروی انتظامی کرانچار مجبور به ترک محل جلسه شد تا در راهروی ورزشگاه عضدی رشت به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر 1 مقابل داماش گیلان اظهار داشت: از نتیجه اصلاً راضی نیستم، حریف از اشتباه‌های ساده‌لوحانه ما نهایت استفاده را برد، ما در فروردین بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشتیم، 2 بازی با استقلال و الاهلی و فشار زیادی روی بازیکنان ما آمد، امروز هم تحت این فشار بازیکنان ما دچار اشتباه شدند هرچند همچنان امید اندکی برای قهرمانی وجود دارد زیرا استقلال با فولاد بازی دارد. برای برد به این بازی آمده بودیم اما داماش هم به یک نتیجه حداقل تساوی نیاز داشت. به هر حال در زمین آنها بودیم و داماشی‌ها به هدف خودشان رسیدند. در نیمه دوم می‌توانستیم یک بازیکن اضافه‌ داشته باشیم. به هر حال موفق نشدیم شانس‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم. در نهایت به داماشی‌های به خاطر بازی خوب و نتیجه‌گیری‌شان تبریک می‌گویم.
وی در مورد اشتباه عجیب احسان حاج‌صفی و دادن خطای پنالتی به حرف گفت: اشتباه حاج‌صفی هم جزئی از فوتبال است و خودش از این مسئله بسیار ناراحت است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد درگیری لفظی‌اش با حاج‌صفی بین دو نیمه، اظهار داشت: من درگیری با حاج‌صفی نداشتم، نفرات جایگزین داماش بسیار با انگیزه بودند و خیلی خوب خودشان را نشان دادند و می‌خواستند توانایی‌هایشان را اثبات کنند، این برد را به داماش تبریک می‌گویم.
کرانچار در مورد فحاشی تماشاگران سپاهان گفت: شاید این عکس‌العملی به رفتار هواداران داماش بوده است.
او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌ریزی لیگ گفت: این برنامه‌ریزی به نفع سپاهان نبود و به ما ضربه وارد کرد. هر 4 روز یک بار بازی داشتیم. در نیمه‌نهایی جام حذفی با استقلال بازی کردیم و 4 روز بعد با الاهلی بازی داشتیم. از لحاظ فیزیکی و روانی بسیار به ما فشار آمد و نیازی نیست که باز بگویم برابر استقلال و نفت تهران پی‌درپی بازی کردیم و این اثرش را بر ما گذاشت و شما امروز دیدید هیچ‌کدام از بازیکنان ما با تمرکز خودشان نبودند و به نتیجه مورد نیاز نرسیدیم.

 

نظرات بینندگان