arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

کاله در یک دیدار سخت مقابل چین تایپه پیروز شد

تیم والیبال کاله مازندران به اولین پیروزی خود در رقابتهای باشگاههای مردان آسیا دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین بازی روز نخست رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که از صبح امروز در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، تیم های کاله مازندران و نماینده چین تایپه به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده شایسته ایران موفق به کسب اولین پیروزی شد.
در این بازی بازیکنان بهروز عطایی اگرچه در ابتدا با ناهماهنگی مقابل چشم بادامی ها مواجه شدند اما به خوبی توانستند در کسب امتیازات آخر موفق باشند و بازی را با نتیجه 3 بر صفر پیروز شوند.
با شروع کار و در ست اول هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اگرچه تیم چین تایپه در برخی دقایق از تیم کاله تنها یک امتیاز جلو می افتاد اما در نهایت این تیم کاله بود که به ماراتن اول این بازی پایان داد و 32 بر 30 پیروز اولین ست خود در جام باشگاههای مردان آسیا شد. بازیکنان کاله در ست دوم هم همانند ست اول در برخی دقایق دچار سردرگمی می شدند و این فرصت را به حریف داد تا آنها از این شرایط استفاده کنند و اختلاف خود با کاله را به عدد 2 و حتی بیشتر برسانند. اما تجربه بالای بازیکنان کاله در این ست هم در امتیازات آخر به کمکشان آمد تا آنها این ست را هم 25-22 از آن خود کنند. در ست سوم هم تیم کاله از ابتدا با قدرت پا به میدان گذاشت و از همان ابتدا با فاصله گرفتن از حریف اجازه عرض اندام به این تیم را نداد. در این ست فاصله 10 امتیازی کاله از حریف قابل توجه بود تا در نهایت این ست هم با نتیجه 25-17 به سود نماینده ایران تمام شود.
به این ترتیب کاله اولین بازی را با موفقیت پشت سر گذاشت تا برای بازیهای بعدی آماده تر و با روحیه تر کار کند.
کار قضاوت این بازی را هنا زیلا از لبنان به عنوان داور اول و احمد الشیبانی از قطر به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
نتیجه کلی این مسابقه به شرح زیر است:
کاله مازندران 3 – صفر چین تایپه
(32-30، 25-22، 25-17)

 

نظرات بینندگان