arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

سرمربی کاله مازندران: انتظاراتم برآورده نشد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران بعد از کسب اولین پیروزی در رقابتهای باشگاه های مردان آسیا گفت: اگرچه بازی را پیروز شدیم اما انتظاراتم از این بازی برآورده نشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی که امروز به همراه تیم کاله مقابل چین تایپه پیروز شد در باره این بازی گفت: بازی امروز بازی خوب و تماشاگر پسند بود اما از کیفیت بازی راضی نبودم و انتظاراتم برآورده نشد. استری و اضطراب باعث شد تا بازیکنان پر اشتباه بازی کنند و سرویس ها را از دست بدهند.
وی افزود: باتوجه به اینکه بازی اول بود بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته بودند و با استرس فراوان بازی کردند و همین باعث شد تا تیم حریف از فرصت استفاده و در ست های اول و دوم با انگیزه مصاعف بازی کند. البته با توجه به اینکه والیبال ایران پیشرفت کرده سایر تیم ها مقابل تیم های ایرانی همیشه با انگیزه بازی می کنند و دیدید که حتی در این دو ست ما را تا آستانه شکست پیش بردند.
عطایی با اشاره به تجربه بازیکنانش ادامه داد: تجربه بالای بازیکنان ما باعث شد که در شرایط سخت تصمیمات درست را بگیرند و کمتر اشتباه کنند.
وی در خصوص تیم امارات گفت: هیچ شناختی از تیم امارات نداریم و همه اطلاعات ما از جریان بازی خواهد بود مثل بازی امروز. در مورد بازیکنان کمکی هم باید بگویم که تجربه بازارگرد و هوشیاری سجادی باعث شد تا در اواسط ست دوم و ست سوم بازی بهتری را نمایش دهیم.
کاپیتان تیم کاله هم در مورد این بازی گفت: بازی اول سخت است و این بازی را هم با استرس شروع کردیم اما در ادامه بهتر شدیم و به نتیجه دلخواه رسیدیم.
عادل غلامی افزود: مقابل همه حریفان با تمام قدرت به میدان می رویم و از تجربه سال قبل استفاده می کنیم.

 

نظرات بینندگان