arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

تاج: با ساماندهی تماشاگران حاشیه ها را به حداقل برسانیم

مهدی تاج در کارگاه آموزشی فیفا خطاب به ناظرین، داوران و برگزار کنندگان مسابقات گفت: این اتفاق بزرگی است که شما مسئولین رقم می زنید تا یک مسابقه مهم فوتبال برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، نایب رئیس دوم فدراسیون و سرپرست سازمان لیگ در این باره گفت: مطمئنا برگزاری این دوره ها باعث می شود تا شما ناظرین و مسئولین برگزار کننده مسابقات شرایط را برای سرگرم کردن تعداد بالایی از تماشاگران فراهم کنید. زمانی که در یک کشور در هفته دو الی سه بار حدود 100 هزار نفر در یک ورزشگاه جمع می شوند اوج قدرت آن کشور نشان داده می شود ، به هرجهت کار بزرگی است که سازمان لیگ برتر به همراه شما انجام می دهد. البته در این اجتماع ورزشی ممکن است حاشیه های هم وجود داشته باشد. بر همین اساس ما باید در اجرای برنامه های خود دقت داشته باشیم.
 
تاج در ادامه گفت: بسیاری از برنامه های تلویزیون به فوتبال اختصاص داده می شود. زمانی که یک بازی به پایان می رسد رسانه های گروهی تمام حواشی این بازی را پوشش می دهند خوشحالیم که علاوه بر صد هزار تماشاگری که در ورزشگاهها بازی را می بینند، میلیونها نفر نیز از طریق گیرنده های تلویزیونی شاهد برگزاری مسابقه هستند.
 
سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: برای حل مشکلات جزئی که بعضی اوقات در ورزشگاهها رخ می دهد باید تدابیر ویژه ای داشته باشیم تا با ساماندهی تماشاگران مشکلات و حاشیه ها به حداقل خود برسد.

نظرات بینندگان