arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

مهدوی کیا برای بازی فینال شروع کرد

مهدی مهدوی‌کیا پس از حضور در کنار سرخپوشان در بازی با داماش، چند روزی به مرخصی رفته بود، از امروز در تمرینات گروهی و تیمی در کنار سایر سرخپوشان تمرین کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا پس از حضور در کنار سرخپوشان در بازی با داماش، چند روزی به مرخصی رفته بود، از امروز در تمرینات گروهی و تیمی در کنار سایر سرخپوشان تمرین کرد. کاپیتان مهدوی‌کیا روز گذشته هم در محل تمرین حاضر شده بود اما اختصاصی تمرین کرده بود.

در تمرین امروز سرخپوشان علاوه بر هادی نوروزی و مهرداد پولادی، علی کریمی هم با هماهنگی کادر فنی مرخصی گرفته بود.

رضا حقیقی و حسین ماهینی هم بعد از فیزیوتراپی در کلینیک، کنار زمین تمرینات اختصاصی را دنبال کردند. سید جلال حسینی هم با وجود آنکه تحت نظر کادر پزشکی قرار دارد، تمرینات تیمی را پشت سر گذاشت و کار با توپ انجام داد.

بهنام ابوالقاسم‌پور و وینگو بگوویچ نیز از نزدیک تمرین را به نظاره نشسته بودند. تمرین امروز سرخپوشان به دویدن، تمرینات کششی و فوتبال گل کوچک اختصاص داشت که یحیی گل‌محمدی هم در آن حضور پیدا کرد.

در پایان تمرین، مهدوی‌کیا و کریم باقری به اتفاق هم دویدن دور زمین را در برنامه داشتند. همچنین جشن تولدی هم برای افشین اسماعیل‌زاده ترتیب داده شد.

نظرات بینندگان