arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

آگیره: بردن استقلال سخت است اما غیر ممکن نیست

آگیره: استقلال بهترین تیمی بوده که با آن بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی دشواری داریم و برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، دیگو آگیره در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های استقلال و الریان عنوان کرد: بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا پیروز از میدان خارج شویم. استقلال بهترین تیمی بوده که با آن بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی دشواری داریم و برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم.
 
وی در مورد اینکه چقدر شانس پیروزی مقابل استقلال دارد خاطرنشان کرد: مسلما شانس داریم. پیروزی مقابل استقلال در ایران ناممکن نیست و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. در قطر هم بازی خوبی انجام دادیم.
 
آگیره درباره اینکه در صورت شکست شانس صعود را از دست خواهد داد تصریح کرد: حرف شما درست است استقلال تیم قدرتمندی است و بردن این تیم سخت است اما به هر حال فوتبال است. نمی‌توان پیش از بازی در مورد شکست صحبت کرد. بردن استقلال سخت است اما غیر ممکن نیست.
 
سرمربی الریان درباره مصدوم و محروم بازیکنانش گفت: نیمار مصدوم بوده که به این بازی می‌رسد اما یونس 2 کارته است.
 
آگیره در مورد تیم‌های گروهش تصریح کرد: گروه سختی داریم 3 تیم استقلال، الریان و العین در گروه ما هستند اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به پیروزی دست یابیم.
 
وی درباره ورودش به ایران گفت: مشکلی نداشتیم و فردا یک بازی عادی مقابل استقلال داریم و آماده پیروزی هستیم.
 
 آگیره در حالی که نشست خبری رابه پایان برده بود در مقابل دوربین تلویزیونی قرار گرفت و در واکنش به سوالی که درباره عدم حضور دروازه بان این تیم به دلیل برگزاری مراسم عروسی اش به تهران نیامده است و آیا نمی توانستند این مراسم را به تعویق بیندازند، گفت: واقعا امکان این کار نبود ما همه تلاش خود را کردیم اما میسر نشد تا او همراه ما بیاید. در شرایط کنونی نمی توانست با تیم بیاید و از گلر دوم خود استفاده می کنیم و مشکلی هم در این زمینه نیست.

نظرات بینندگان