arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

عذرخواهی آیت‌الله جزایری از هیأت دولت و بخصوص رحیمی به‌خاطر ترک جلسه دولت توسط نمایندگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت‌الله جزایری - نماینده‌ی ولی فقیه در استان خوزستان - در جلسه‌ی هیأت دولت با اشاره به اقدام برخی نمایندگان این استان مبنی بر ترک جلسه‌ی استانی هیأت دولت گفت: من از آقای رحیمی و اعضای هیأت دولت عذرخواهی می‌کنم. گویا از سوی برخی دوستان سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده و برخوردی که شایسته نبوده، از طرف آن‌ها صورت گرفته است و من از طرف خودم به‌خاطر مسائل پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، جزایری با اشاره به سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان و با تأکید بر این‌که این سفر مملو از خیر و برکت برای مردم این استان بوده است، تأکید کرد: رییس‌جمهور سختکوش، مقاومت و خستگی‌ناپذیر با کارها و خدمات شبانه‌روزی خود همه را به اعجاب وا داشته است و وقتی به مجاهدت و تلاش او فکر می‌کنیم، می‌بینیم که ضعف جسمی با قوت روح جبران می‌شود.

او با اشاره به اقدام برخی نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ترک جلسه‌ی هیأت دولت گفت: من از دکتر رحیمی و اعضای هیأت دولت عذرخواهی می‌کنم، گویا از طرف برخی دوستان سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده و برخوردی که شایسته نبوده، از طرف آن‌ها صورت گرفته است و من از طرف خودم از شما عزیزان در هیأت دولت، بخصوص دکتر رحیمی عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: ما برای دولت احترام قائل هستیم و قدردان خدمت‌گزاران نظام هستیم و تضعیف آن‌ها را جایز نمی‌دانیم. البته یقین دارم که شیوه‌ی آقای رحیمی،‌ محبت، برادری و اغماض است و این مسائل را به دل نمی‌گیرد.

در جلسه‌ی امروز هیأت دولت که در استان خوزستان برگزار شد، تعدادی از نمایندگان این استان به نشانه‌ی اعتراض نسبت به روند بررسی مصوبات توسط هیأت دولت، این جلسه را ترک کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
1
88
امیدوارم شما نیز مانند دیگر بزرگواران بعداز چندسال پشیمان نشوید
نظرات بینندگان