arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

دژاگه: بیشتر از همه ناراحت تیم ملی و بازی های حساس هستم

بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس می گوید دور ماندن از تیم ملی و بازیهای مهم ماه آینده او را بیشتر از همه چیز آزار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، اشکان دژاگه در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از عمل جراحی روی پایش اظهار داشت: 2 هفته باید خانه نشین باشم و کاری نمی توانم انجام دهم.
 
وی افزود: در دقیقه 30 بازی با کوئیز پارک رنجرز مصدوم شدم و سرمربی فولام فکر می کرد می توانم در بازی بعدی برای این تیم بازی کنم اما بعد پزشک گفت باید جراحی کنم و این فصل را به طور کامل از دست دادم. 8 تا 12 هفته زمان می برد تا بتوانم با تیم تمرین کنم. بیشتر از همه ناراحت تیم ملی و بازی های حساسش هستم. امیدوارم در این سه بازی امتیازات لازم را بگیریم.
 
 
 دژاگه درباره غیبتش در بازیهای پیش روی تیم ملی هم گفت: این مساله من را بیشتر از همه اذیت می کند. بازیهای تیم ملی هم برای من و هم برای تیم خیلی مهم بود اما متاسفانه این شرایط رقم خورد. پزشکان گفته اند به بازیهای تیم ملی نمی رسم. خودم که هر کاری لازم باشد انجام می دهم که برگردم اما اگر به بازیهای تیم ملی نرسم، مطمئن هستم سایر بازیکنان در سه بازی آینده از ابتدا می جنگندند تا امتیازهای کامل را بگیریم.
وی در مورد اینکه کسی با او تماس گرفته است یا نه گفت: بعد از مصدومیتم همسر، پدر ،مادر و برادرم خیلی نگران بودند و دوستانم هم پیامک زدند و از ایران هم جواد نکونام، تیموریان، رحمتی، شجاعی تلفن زدند و حالم را پرسیدند و با این تماس ها خوشحال شدم.
نظرات بینندگان