arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

مشایی از طرف مرحوم کردان به لاریجانی معرفی شد/ روابط عمومی مجلس: محصولی به حافظه خود مراجعه کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی مجلس درباره واکنش صادق محصولی به تکذیبیه معرفی مشایی به احمدی‌نژاد از سوی علی لاریجانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش انتخاب به نقل از اداره اخبار مجلس، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره واکنش صادق محصولی به تکذیبیه معرفی مشایی به احمدی‌نژاد از سوی لاریجانی که درباره آن اظهار داشته است، خود رئیس مجلس در جلسه‌ای به بنده این موضوع را گفت، بار دیگر بر غیرواقعی‌ بودن این مطلب تأکید کرده است.

در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده است: مشخص و معلوم نیست آقای محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با چه هدفی در این مقطع حساس که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری هستیم، با انتساب برخی تصورات بی‌پایه و اساس به افراد و اشخاص محترم فضا را به نفع جریانی خاص غبار‌آلود می‌کند.

آقای محصولی با مراجعه به حافظه خویش می‌دانند سابقه آشنایی خودش با آقای مشایی و احمدی‌نژاد به بیش از 30 سال پیش باز می‌گردد (هنگامی که در ارومیه با هم فعالیت داشتند)، ضمناً برای مزید اطلاع یادآور می‌شود آقای احمدی‌نژاد در یکی از سخنرانی‌های خود اظهار داشته‌اند «سابقه آشنایی من با مشایی از سال‌ها پیش و با عنایت اصلی خداوند است».

به هر حال با توجه به اینکه آقای محصولی اصرار دارد تا ارادت خود به جریان انحرافی را همچنان ادامه دهند، این موارد را برای روشنگری آحاد جامعه به اطلاع می‌رسانند:

1-همانطور که آشکار است و بارها مطرح شده آشنایی آقایان محصولی، مشایی و احمدی‌نژاد به سال‌های اول انقلاب در شهر ارومیه برمی‌گردد.

2- آقای مشایی از طرف معاون اداری و مالی وقت سازمان وارد صدا و سیما شدند.

3- انتقال آقای مشایی از صدا و سیما به شهرداری با توجه به سابقه آشنایی وی با آقای احمدی‌نژاد بوده و این انتقال بنا به درخواست کتبی آقای احمدی‌نژاد به عنوان شهردار صورت گرفته است.

با توجه به موارد فوق که نشان می‌دهد سابقه آشنایی آقای محصولی با آقای احمدی‌نژاد و مشایی به اوایل انقلاب برمی‌گردد، مشخص نیست طرح موضوعی ساده و اداری با چه هدف سیاسی صورت می‌گیرد؟

در پایان لازم به ذکر است هنگامی که آقای دکتر لاریجانی رئیس سازمان صدا و سیما بوده‌اند و آقای مشایی در یکی از بخش‌های شبکه‌های رادیو کار می‌کرده‌اند، درخواست انتقالی از طرف شهردار تهران برای نامبرده مطرح می‌شود (که این امر روال متدوال در همه سازمان‌هاست) و سپس با این درخواست موافقت می‌شود. حال آقای محصولی بعد از گذشت سال‌ها در این زمان آن را به گونه‌ای کاملاً غیرواقعی و برای بهره‌برداری سیاسی مطرح می‌کنند و برای پوشاندن این روش غیراخلاقی خود، طبق معمول به خدا، پیامبر (ص) و امام زمان (عج) و قیامت متوسل می‌شوند که جای تأسف فراوان دارد.
نظرات بینندگان