arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

مرضیه برومند: مخاطبان تلویزیون به سمت سریال‌های سطحی ترکی گرایش پیدا کرده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارگردان مجموعه تلویزیونی «آب پریا» خطاب به رئیس رسانه ملی گفت: مخاطبان تلویزیون به سمت سریال‌های ماهواره‌ای و به ویژه سریال‌های سطحی ترکی گرایش پیدا کرده‌اند.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از برنامه‌سازان برتر تلویزیون در نوروز 92 بعد از ظهر امروز -4 اردیبهشت- در ساختمان شهید آوینی سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم سید عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی، علی دارابی معاون سیما، علی‌اصغر جعفری رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما، مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیون و جمعی از برنامه‌سازان حضور داشتند.

در این مراسم از سازندگان مجموعه پایتخت 2 و آب پریا به عنوان مجموعه‌های برتر سیما تجلیل شد. همچنین احسان علیخانی به عنوان بهترین مجری برنامه‌های نوروز 92 انتخاب شد.

کلاه‌قرمزی 92 و برنامه فیتیله‌ای‌ها نیز به عنوان بهترین برنامه‌های ویژه کودک در نوروز 92 شناخته شدند. عوامل سازنده مسابقه تلویزیونی کلید نیز به همراه عوامل برنامه خط مقدم هنر ویژه راهیان نور قدردانی شدند.

در این برنامه مرضیه برومند کارگردان مجموعه تلویزیونی آب پریا خطاب به ضرغامی گفت: امروز تعداد مخاطبان تلویزیون کم شده است و بخشی از مخاطبان سابق تلویزیون به تماشای سریال‌های ترکیه‌ای که از ماهواره‌ها پخش می‌شوند، شده اند.

وی ادامه داد: این سریال‌ها به شدت سطحی هستند و نه محتوای خوبی دارند و نه ساختار درستی. اگر شما مدیران تلویزیون به ما برنامه‌سازان اعتماد کنید و از ما حمایت کنید، خواهید دید که چطور مخاطبان به سمت تلویزیون داخلی سرازیر می‌شوند.

برومند گفت: شما به ما برنامه‌سازان پر و بال بدهید و آن وقت ببینید که ما چه می‌کنیم و چطور مخاطب را جذب تلویزیون می‌کنیم.

در این مراسم همچنین دارابی با ارائه گزارشی از عملکرد تلویزیون در نوروز 92 گفت: تغییر در جدول پخش تلویزیون مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و امیدوارم امسال تولیدات تلویزیون کیفی‌تر شوند.

وی همچنین مجموعه کلاه‌قرمزی 92 را به عنوان یک مجموعه موفق نام برد و تصریح کرد: تمام عروسک‌های این برنامه جذاب بودند البته فامیل دور گوی سبقت را از سایرین ربود.

وی همچنین گفت: سریال پایتخت 2 توانست مخاطبان بیشتری از سری اول جذب کند و سازندگان باید خود را برای ساخت سری سوم آن آماده کنند.
نظرات بینندگان