arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

عسگراولادی: زندگی آپارتمان‌نشینی متعلق به ما نیست/بنی‌صدر نکات مثبت هم داشت اما...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عسگراولادی می گوید همه سلیقه‌هایی که ولایت و قانون اساسی را سرلوحه کار خود قرار دادند باید بیایند، در انتخابات نامزد خود را معرفی کنند و در انتخابات حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله عسگراولادی ظهر امروز در همایش ملی سبک زندگی در اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران واقع در فریدونکنار با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنی‌صدر نکات مثبت هم داشت اما در تولی به ولایت شکست قطعی خورد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پست ریاست جمهوری و شهید رجایی نیز در این سمت نکات مثبت فراوانی داشتند، خاطرنشان کرد: هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد نیز نکات مثبت و منفی در کنار هم داشتند.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام اینکه فتنه‌سازان جمهوری اسلامی آمریکا، اسرائیل و انگلیس بودند، تصریح کرد: موسوی و کروبی دچار فتنه شدند که باید در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری اعلام رسمی می‌کردند و تبری از دشمنان را نیز اعلام می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه همه سلیقه‌هایی که ولایت و قانون اساسی را سرلوحه کار خود قرار دادند باید بیایند، در انتخابات نامزد خود را معرفی کنند و در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران باید در جایگاه یک جشن بزرگ ملی قرار گرفته و برگزار شود.

عسگراولادی در ادامه درباره همایش سبک زندگی اظهار داشت: پیامبر اکرام (ص) برای راهنمایی بشریت به مسائل اجتماعی توجه ویژه‌ای داشتند.

وی با اشاره به ضرورت نیکی به پدر و مادر بر لزوم اجرای دستورات قرآنی تاکید کرد و گفت: مردم باید بدون چشم‌داشتی به همدیگر نیکی کنند و منتظر جواب نباشند.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بر لزوم مشورت در زندگی مشترک تاکید کرد و اظهار داشت: مشخص شدن وظایف و اختیارات از اصول سبک زندگی در خانواده‌های ایرانی برشمرده می‌شود که حتی پیامبر اکرام (ص) نیز به حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) سفارش کرده است.

وی با اشاره به فرازی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و سبک زندگی و تربیتی ایشان خواستار دقت و پژوهش در این باره توسط اندیشمندان، صاحب‌نظران و خانواده‌ها شد.

عسگراولادی با بیان اینکه آیات و روایانی که درباره خانواده‌سازی و جامعه‌سازی توسط قرآن کریم ارائه شده است از محکمات دین است و از متشابهات نیست، گفت: دانشجویان و جوانان کشور باید درباره 20 سئوال محوری و مهم مقام معظم رهبری پژوهش و تجزیه و تحلیل کنند..

وی در پایان با اشاره به اینکه زندگی آپارتمان‌نشینی متعلق به ما نیست اما وارد کشور شده است، متذکر شد: باید ملزومات آن در راستای تاثیرپذیری مثبت در سبک زندگی ایرانی بررسی و نتیجه‌گیری کارشناسی شود.

نظرات بینندگان