arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

بهروز عطایی سرمربی کاله: هدف ما فقط قهرمانی است

سرمربی تیم کاله بعد از ثبت سومین پیروزی پیاپی در مسابقات باشگاه های مردان آسیا گفت: هدف ما فقط قهرمانی است و فقط برای رسیدن به این جام می جنگیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در خصوص بازی با هند و پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم گفت: امروز بازی آسانی نداشتیم چون قدرت و فشار ما در ابتدای بازی روی تیم هند زیاد بود توانستیم آنها را از بازی خارج کنیم.
وی افزود:  بعد از دو بازی تحلیل درستی از تیم هند داشتیم و با آنالیز خوب توانستیم این تیم را مغلوب کنیم. البته این تیم دو سوم بازیکنانش ملی پوش بودند و کیفیت خوب و توان بالای بازیکنان ما باعث شد آنها به  دردسر بیفتند.
عطایی در مورد تعویض ها هم ادامه داد: وقتی تیم در حال برنده شدن است نیازی به تعویض نیست اگر تیم در حالت فشار باشد و تعویضی صورت نگیرد اشتباه است. بازیکن جایگزین باید در شرایط سخت به تیم کمک کند.
سرمربی تیم کاله به هدف این تیم گفت: توقع و انتظار ما همین است که بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. هدف ما فقط قهرمانی است و چیز دیگری جز این را نمی خواهیم.
وی درباره بازی با چین افزود: تیم چین تیم خوبی است که 4 بازیکن ملی پوش دارد. درست است که امروز مقابل چین تایپه باختند اما فردا مقابل ما انتحاری بازی می کنند. ما هم با اطلاعات کامل از این تیم وارد میدان می شویم تا باز هم پیروز شویم.
کاپیتان تیم کاله هم در این نشست خبری گفت: همه بازیها برای ما حکم فینال را دارد و هر قدر که جلوتر می رویم قدرت ما بیشتر می شود. هند تیم خوبی بود اما ما آنقدر پرقدرت هستیم که هر زمان اراده کنیم هر تیمی را تحت فشار می گذاریم. هند هم امروز مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.
عادل غلامی افزود: والیبال ایران آنقدر قوی شده که سایر آسیایی ها به چشم نمی آید. در بازی امروز هم درست است که دو ست را بردیم و طبیعی است که تیم کمی افت کند اما دوباره با فشار به تیم هند پیروز شدیم.
وی در مورد میزبانی ایران گفت: هواداران برنده واقعی هستند. با حضور هواداران است که قوی تر ظاهر می شویم. به نظرم بعد مسافت است که باعث شده مردم به سالن نیایند اما مطمئنم که در بازیهای بعدی 70 درصد ورزشگاه پر می شود.


نظرات بینندگان