arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

6انفجار مهيب در کارخانه کشتی‌سازی آلابامای آمريکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
6  انفجار در قايق حامل سوخت در کارخانه کشتي‌سازي منطقه «موبيل» ايالت «آلاباما» آمريکا به وقوع پيوست و اين کارخانه را به آتش کشيد.

به گزارش شبکه راشاتودي، 6 انفجار مهيب چهارشنبه شب، در يک قايق حامل سوخت در «موبيل» ايالت آلاباما آمريکا به وقوع پيوست که سه نفر زخمي شدند.

منطقه اطراف کارخانه کشتي‌سازي موبيل تخليه شده است زيرا آتش‌نشان‌ها نتوانستند شعله‌هاي آتش را مهار کنند و اميدوارند که بتوانند هرچه سريع‌تر آتش را مهار کنند.

اولين انفجار در يک قايق حامل گاز طبيعي در منطقه شرقي رود «موبيل» در حدود ساعت 20:30 به وقت محلي به وقوع پيوست که تلفاتي نداشت و تنها 3 نفر از اعضاي کابين کشتي دچار جراحات سوختگي شدند.

مقامات موبيل گزارش دادند که درست لحظاتي بعد از وقوع انفجار اول، 4 انفجار ديگر با فاصله‌هاي بسيار اندکي از يکديگر به وقوع پيوست و انفجار چهارم زماني رخ داد که گزارشگر فاکس 10 در حال گزارش وقوع حادثه بود و يکي از قايق‌هاي منفجر شده، حامل صدها گالن گازوئيل بود.

انفجار پنجم و ششم حدود يک ساعت بعد از اولين انفجار رخ داد و بزرگترين قايق حامل سوخت منفجر شد و صداي مهيبي بلند شد.

قايق‌ها در کارخانه کشتي‌سازي «آستال» بودند و گاز طبيعي با انها حمل مي‌شد و «استيو هافمن» سخنگوي آتش‌نشان‌هاي موبيل گفت که تا حدودي گاز طبيعي آنها تخليه شده بود و انفجار اول زماني رخ داد که اعضاي کابين کشتي در حال خالي کردن کشتي‌‌ها بودند و آماده مي‌شدند که گاز را حمل کنند.

بر اساس اين گزارش، انفجارهاي بعدي ورود آتش‌نشان‌ها به قايق و مهار آتش را غيرممکن کرد.

* فارس
نظرات بینندگان