arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۸۹

بهانه تراشی افشین قطبی: تقصیر داور بود/ می روم ژاپن!

افشین قطبی لحظاتی بعد از بازی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار شبکه ای عربی تنها گفت:« داور ازبکستانی با کره ای ها مهربان بود.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی معتقد است داور بازی با کره مهربان بوده است.

افشین قطبی لحظاتی بعد از بازی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار شبکه ای عربی تنها گفت:« داور ازبکستانی با کره ای ها مهربان بود.»

او همچنین درباره بازی در گفت و گویی در جمع خبرنگاران ایرانی حاضر در ورزشگاه گفت:« درست است که در نیمه اول بازی در اختیار کره جنوبی بود اما ما توانستیم در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کنیم و در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه کره جنوبی آوریم.

فوتبال خوبی بازی کردیم و در نیمه دوم شرایط برای ما فرق کرد. در این دیدار مستحق شکست نبودیم و متاسفانه در اواخر نیمه اول وقت‌های اضافه گل دریافت کردیم و به علت اینکه بازیکنان ایران احساسی هستند نتوانستیم این نتیجه را جبران کنیم. »

قطبی این تورنمنت را جالب دانست و خاطرنشان کرد: «تجربه خوبی داشتیم اما متاسفم که در این مرحله از کره جنوبی شکست خوردیم و از دوره رقابت‌ها حذف شدیم ولی در مجموع بازی‌های خوبی انجام دادیم. فوتبال ایران و کره جنوبی دو سبک کاملا متفاوت است و همیشه برابر این تیم مشکل داشته‌ایم همانطور که در لیگ قهرمانان آسیا نیز ذوب آهن برابر سئونگنام کره جنوبی متوقف شد. »

قطبی درباره قرارداد با باشگاه شیمیزو ژاپن عنوان کرد: «قرار بود که از اول فوریه به این کشور بروم اما حال که تیم ملی ایران از دور رقابت‌ها حذف شده مجبورم زودتر به ژاپن بروم و کار خود را در این باشگاه آغاز کنم. »
نظرات بینندگان