arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
در ارتباط با لیگ 16 تیمی

عباسی : تصمیمی بگیرید که منفعت فوتبال ملی و باشگاهی را به دنبال داشته باشد

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان برگزار و طی آن بر همدلی و حمایت یکپارجه از تیم ملی در راه حضور در جام جهانی برزیل 2014 تاکید شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، در این جلسه که صبح امروز با حضور دکتر محمد عباسی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال
کفاشیان، تاج، بهروان، رحیمی، شجاعی، آیت‌اللهی، عزیزی، اصفهانیان به اتفاق حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت حضور داشتند تا با بحث و بررسی پیرامون مباحث این رشته همچنین گزارشی از برنامه های فدراسیون فوتبال ارایه شود .
در این نشست مسائلی چون استفاده از فن آوریهای ورزشی از جمله اجرای طرح فروش الکترونیکی بلیت مسابقه های فوتبال ، مباحث مطروحه در خصوص چگونگی برگزاری لیگ برتر و تمهیدات بعمل آمده در زمینه برگزاری خوب لیگ در دو هفته پایانی و همینطور سه بازی باقی مانده تیم ملی در راه حضور در جام جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
دکتر محمد عباسی در این نشست با اشاره به مواردی که در رابطه با برگزاری لیگ برتر با حضور 16 یا 18 تیم مطرح است ، از اعضای هیات رییسه فدراسیون خواست تا با بررسی دقیق موضوع از جوانب مختلف ، تصمیمی را اتخاذ کنند که منفعت فوتبال ملی و باشگاهی کشور را به همراه داشته باشد.
این خبر همچنین حاکیست ؛ همچنین در این نشست با توجه به حساسیت مسابقه های باقی مانده تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی مقرر شد ، با تمام توان و ظرفیت های موجود ، تمام ارکان ورزش در حمایت از تیم ملی یکصدا و یکدل در این راه حرکت کنند .
نظرات بینندگان