arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

مرگ 5 نفر از اشرار به دست مرزبانی هرمزگان

معاون عملیات رییس پلیس مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در اوایل هفته جاری نیروی مرزبانی در چندین عملیات،پنج تن از اشرار که قصد تجاوز به کشور را داشتند به هلاکت رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عملیات رییس پلیس مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در اوایل هفته جاری نیروی مرزبانی در چندین عملیات،پنج تن از اشرار که قصد تجاوز به کشور را داشتند به هلاکت رساندند.

به گزارش ایرنا، سردار ˈحمید شرفیˈ روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: دراین عملیات پنج نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و پنج نفر از آنان دستگیر و یکهزار و 143کیلوگرم مواد مخدر نیز از آنان کشف و ضبط شد.

شرفی اضافه کرد: دراین درگیری مقداری سلاح ، تجهیزات مخابراتی و ماهواره ای به دست آمد.

معاون رییس پلیس مرزبانی ضمن تقدیر از هموطنان بخاطر ارایه اطلاعات به نیروی انتظامی گفت: اطلاعات دقیقی از اشرار قبل از آنکه به مرزهای ما برسند کسب می کنیم.

وی در خصوص آمار کشفیات مواد و سلاح در مرزها گفت: در سال جاری کشفیات سلاح 2،5 برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است که کشفیات مواد مخدر نیز تقریبا همان مقدار است.

شرفی اظهار داشت: با اتخاذ سیاست های خوب در مرزها و پشتیبانی دولت از مرزبانی، قاچاق مواد مخدر و سوخت رو به کاهش است.

وی ادامه داد: رو به کاهش بودن کشفیات نشان از کم کاری نیست بلکه اقدامات پیشگیرانه مناسب توانسته است مرزها را برای قاچاقچیان ناامن کند.

شرفی همچنین گفت: در دو مرحله عملیات دیگر در حوزه مرزبانی هرمزگان، یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق از شناورهای خارجی که ملیت حوزه خلیج فارس را داشتند کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

شرفی درباره کشفیات اقلام دیگر در مرزها گفت: در این مدت کشف مشروبات الکلی 1،5برابر، تجهیزات ماهوارهای 3،5 برابر و دستگیری عابر غیرمجاز از داخل به خارج دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دستگیری اشرار نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شش برابر افزایش داشته است.
نظرات بینندگان