arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ قهرمانان آسیا

درخشش ستاره های آبی در آسیا/ استقلال بوی قهرمانی می دهد

در هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال در امارات به مصاف العین رفت. استقلالی ها در حالی به پیروزی رسیدند که صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، در هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:10 استقلال در امارات به مصاف العین رفت. استقلالی ها در حالی به پیروزی رسیدند که صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود.
استقلال در این مسابقه با ترکیب مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، ویسنته آرزه (46 امیر حسین صادقی) ، ایمان موسوی (76 سیاوش اکبرپور) و آرش برهانی (46 فرهاد مجیدی) به میدان رفت.
در نیمه نخست این دیدار، برتری نسبی با تیم العین بود و این تیم در دقایق 22 و 36 دو فرصت مناسب را توسط محمد عبدالرحمان به دست آورد که ضربات این بازیکن با واکنش خوب رحمتی همراه شد و در چندین صحنه ناجی دروازه تیمش شد. استقلال بازی را خوب آغاز کرد اما پس از گذشت چند دقیقه این العین بود که بر توپ و میدان احاطه پیدا کرد و توانست بازی را در کنترل خود بگیرد. بهترین فرصت استقلال در نیمه‌ی نخست را هم آرش برهانی در دقیقه 45 با ورود به محوطه جریمه العین به دست آورد که پاس بی‌دقت این بازیکن را مدافعان العین به راحتی در اختیار گرفتند. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه‌ی نخست این دیدار هاشم بیک‌زاده از استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.
با آغاز نیمه دوم فشار العین ادامه یافت و در دقیقه 57 شوت سنگین اکوکو را رحمتی با واکنشی زیبا دفع کرد.
دقیقه 66 شوت سنگین مهاجم العین به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
 دقیقه 78 بازیکنان العین محمد احمد روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطای پنالتی شد. جواد نکونام یک بار پنالتی را در دقیقه 79 به گل تبدیل کرد که داور دستور به تکرار ضربه داد تا این بازیکن برای بار دوم در دقیقه 80 پشت توپ قرار بگیرد و تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به تاق دروازه العین کوبید.
دقیقه 86 حرکت غیر ورزشی بازیکن العین بر روی بازیکن استقلال بازی را به جنجال کشید تا با دخالت داوران بعد از 3 دقیقه توقف بازی از سر گرفته شود.
دقیقه 2+90 یک موقعیت بسیار خطرناک بر روی دروازه استقلال ایجاد شد که رمتی با یک واکنش عالی با پا توانست ضربه مهاجم العین را به کرنر بفرستد.
دقیقه 5+90 ضربه سر مهاجم العین با برخورد به منتظری می رفت که وارد دروازه استقلال شود و رحمتی با یک واکنش استثنایی موقعیت را سلب کرد.
استقلال در دیدار رفت موفق شده بود العین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه الهلال و الریان به صورت همزمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.
در این گروه استقلال با 13 امتیاز، الهلال با 12 امتیاز،‌ العین با 6 امتیاز و الریان با 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
1
11
دم استقلال گرم ,اشالله قهرمانه
نظرات بینندگان