arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

نماینده مجلس: کشور با تنگناهای شدید مالی مواجه است/ دستگاه ها کمبود اعتبار دارند

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان ابهر، با بیان اینکه باید از منابع موجود استفاده بهینه شود، گفت: باید همه مسائل به صورت کارشناسی شده پیش رفته و به صورت تخصصی به مسائل نگاه کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: با تنگناهای شدید مالی و دستگاه‌های اجرایی با کمبود اعتبارها مواجه هستند.

به گزارش مهر، محمدرضا خانمحمدی شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان های ابهر، با بیان اینکه مسئولان دغدغه رفع مشکلات به ویژه روستاها را دارند، افزود: باید با همت بیشتر زمینه رفع مشکلات موجود را فراهم کنیم.

وی افزود: ما با تنگناهای شدید مالی و دستگاه‌های اجرایی با کمبود اعتبارها مواجه هستیم.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان ابهر، با بیان اینکه باید از منابع موجود استفاده بهینه شود، گفت: باید همه مسائل به صورت کارشناسی شده پیش رفته و به صورت تخصصی به مسائل نگاه کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی در این جلسه با اشاره به مشکل آب شرب روستای سروجهان تاکید کرد: اعتبارهای لازم برای رفع این مشکل پیش‌بینی شده است که امیدواریم در آینده نزدیک مشکل آب شرب در این روستا حل شود.

کابلی افزود: به محض تامین اعتبار اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم و مردم روستا نیز خواهانیم که ما را در این مسیر یاری کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان زنجان در این جلسه به موضوع نبود آب شرب سالم در روستای سروجهان اشاره و گفت: آب و فاضلاب شهری استان برای رفع این مشکل همکاری لازم را با ارگان‌های دیگر انجام خواهد داد.

رئیس شورای شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به مشکل سرمازدگی محصولات روستائیان بیان داشت: برخی از کشاورزان موفق به بیمه کردن محصولات کشاورزی خود نشدند و در حال حاضر با مشکل مواجه هستند.

جلال احمدی افزود: از مسئولان خواهانیم که برای رفع این مشکل کشاورزان روستایی اقدام لازم را انجام دهند.
نظرات بینندگان