arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

برخورد کامیون و اتوبوس 4 قربانی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ چهارتن در برخورد کامیون و اتوبوس خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد یک دستگاه کامیون بی‌ام‌سی با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در ساعت 04:00 بامداد امروز (چهارشنبه) در کیلومتر 45 جاده بم به زاهدان رخ داد چهارتن کشته و شش تن دیگر نیز مجروح شد.

وی افزود: بررسی کارشناسان پلیس‌راه نشان داد که تجاوز به چپ از جانب راننده کامیون علت بروز این حادثه بود.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای پرتردد

همچنین بر اساس گزارش مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 22:30 روز جمعه، سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس ممنوع است.

در جاده کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 22:30 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 18 تا ساعت 22:30 روز جمعه از مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش همچنین در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 21:30 روز پنج‌شنبه و از ساعت 07:00 تا ساعت 21:30 روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 صبح تا ساعت 21:30 روز جمعه از تهران به طرف قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنج‌شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم اردیبشهت‌ماه ‌از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.
نظرات بینندگان