arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران +جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در فایل واحدهای مسکونی 70 تا 80 متری فروشي با عمربنا و امکانات متفاوت در مناطق مختلف تهران طی روزگذشته، ارزش هر متر مربع این واحدها بین 2 میلیون تا 6/3 میلیون تومان در نوسان بود. مالکانی که این روزها واحدهای فروشی خود را در بنگاه یا آگهی‌ها اعلام می‌کنند،مدام علاوه بر اینکه به خوش نقشه بودن واحدشان اشاره می‌کنند، اغلب خود را به عنوان فروشنده واقعی هم معرفی می‌کنند.
 
به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران براین باورند که قیمت واحدهای فروشی این دسته از فروشنده‌ها با نرخ واحدهای دیگری که مالکان‌شان، خود را فروشنده واقعی اعلام نمی‌کنند برابر است! حال مشخص نیست که فروشنده‌ها بر چه اساسی خود را فروشنده واقعی اعلام می‌کنند، چراکه بسیاری از متقاضیان خريد خانه تاکید دارند هزينه‌اي که باید صرف خرید در بازار مسکن کنند بیشتر به سلیقه مالک بستگي دارد.

از طرف دیگر فروشنده‌ها هم اظهار می‌کنند که آنها نرخ‌ را سلیقه‌ای تعیین نمی‌کنند بلکه تاثیر نوسان قیمت همه اقلام به صورت روزانه باعث شده تا آنها ارزش واحدشان را مدام تغییر دهند. قیمت‌های پیشنهادی امروز در هر محله ممکن است به ضعیف ترین یا با کیفیت ترین واحد مسکونی مربوط باشد، البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد.


نظرات بینندگان