arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

135 مربی داخلی در کارگاه تخصصی متدلورژی تمرین ولاسکو

اولین کارگاه تخصصی متدلوژی تمرین با تدریس سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از صبح امروز آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب رزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال در راستای افزایش دانش مربیان داخلی کشور اقدام به برگزاری اولین کارگاه تخصصی متدلوژی تمرین با حضور خولیو ولاسکو کرد.
در این کلاس یک روزه  که با حضور 135 نفر از مربیان بین المللی و مربیان تیم های ملی بزرگسالان، زیر 23 سال، جوانان، نوجوانان در بخش بانوان و آقایان، مربیان شاغل در لیگ برتر و دسته یک و مدرسان کلاس های مربیگری والیبال از صبح امروز آغاز شد، مربیان زیر نظر خولیو ولاسکو به صورت تئوری و عملی با مباحثی از جمله تمرینات دریافت اول، تمرینات پاسور و تمرینات حمله آموزش دیدند.
لازم به ذکر است پیش از این هم کارگاه تاکتیک های مدرن با تدریس خوان سیچلو و کارگاه بدنسازی با مبنای سرعت با تدریش پروفسور احرابی فر برگزار شده بود.
رییس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال در مورد این کلاس گفت: مطالبی که ولاسکو در این کارگاه ارائه داد، کاربردی و قابل استفاده برای مربیان کشور است. حسین معدنی، پیمان اکبری، دکتر نفرزاده، مظفری و ... از جمله مربیان حاضر در این کلاس هستند.

دکتر نادر شوندی افزود: در این کلاس همه مربیان بین المللی و باشگاهی و ملی حضور دارند که اگر از تجربیات ولاسکو و مطالبی که ارائه می دهد بهره برداری کنند در روند کاری شان تاثیر مثبتی را خواهد داشت.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این کارگاه ها گفت:  هدف کمیته آموزش از این کارگاه ها افزایش اطلاعات و دانش روز برای مربیان والیبال ایران است.
لازم به ذکر است این کارگاه یک روزه از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا ساعت 20 ادامه دارد.

نظرات بینندگان