arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

روایت سایت رسمی دولت از استقبال باشکوه برای احمدی نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در حاشیه نگاری از استقبال از سفر استانی رئیس جمهور به گیلان نوشته است : استقبال امروز مردم گيلان و رشت از رييس‌جمهور حال و هوا و جنسي از گل ياس دارد و شميم روح‌انگيز ياس نبي در فضاي شهر پيچيده است. يکي از باشکوه‌ترين و تأمل‌برانگيزترين نکات مراسم استقبال جايي بود که مادري که فرزند خود را در آغوش داشت، رييس‌جمهور را خطاب داد و گفت: آقاي دکتر مردم بي‌شماري که به استقبال آمده‌اند تازه از آمدن شما آگاه شدند و بدانيد اگر از قبل اعلام شده بود، حتي يک نفر هم در خانه نمي‌ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اینترنتی رسمی ریاست جمهوری در بیان آنچه "يکي از باشکوه‌ترين و تأمل‌برانگيزترين نکات مراسم استقبال" مردم گیلان از احمدی نژاد خوانده آورده است : مادری که فرزند خود را در آغوش داشت، رييس‌جمهور را خطاب داد و گفت" آقاي دکتر مردم بي‌شماري که به استقبال آمده‌اند تازه از آمدن شما آگاه شدند و بدانيد اگر از قبل اعلام شده بود، حتي يک نفر هم در خانه نمي‌ماند".

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در حاشیه نگاری از استقبال از سفر استانی رئیس جمهور به گیلان نوشته است : استقبال امروز مردم گيلان و رشت از رييس‌جمهور حال و هوا و جنسي از گل ياس دارد و شميم روح‌انگيز ياس نبي در فضاي شهر پيچيده است.

مردم با شاخه‌هاي گل ياس و گل محمدي با شور و ايمان خود را به مسيرهاي استقبال از رييس‌جمهور رسانده و با تبريک ميلاد حضرت زهرا(س) به دکتر احمدي‌نژاد، به وي خير مقدم گفتند.

مردم خطه دليران و شجاعان ميلاد فرخنده دخت گرامي پيامبر اکرم(ص) را با شادي حضور رييس‌جمهور دو چندان کرده و در خيابان‌هاي مملو از جمعيت اين شهر، با حضور پرشور و نشاط خود فرشي از گل ياس و محمدي براي دکتر احمدي‌نژاد گستراندند.

مردم ديار انقلابي و شهيدپرور گيلان، گويا مراسم استقبال را به صحنه آزمون درس وفاداري و شجاعت تبديل کرده و با حضور باشکوه و چشم‌نواز نشان دادند که اين درس را از مکتب فاطمه زهرا(س) به خوبي آموخته‌اند.

مردم با خروش دريايي و شکوه و عظمت جنگل‌هاي سر به فلک کشيده گيلان استقبال از رييس‌جمهور را بهانه کرده و صلابت و استواري و ايستادگي در راه آرمان‌هاي انقلاب و حمايت از دولت خدمتگزار را به نمايش درآوردند.

يکي از باشکوه‌ترين و تأمل‌برانگيزترين نکات مراسم استقبال جايي بود که مادري که فرزند خود را در آغوش داشت، رييس‌جمهور را خطاب داد و گفت: آقاي دکتر مردم بي‌شماري که به استقبال آمده‌اند تازه از آمدن شما آگاه شدند و بدانيد اگر از قبل اعلام شده بود، حتي يک نفر هم در خانه نمي‌ماند.

در بين جمعيت استقبال‌کنندگان از تمام اقشار جامعه و از سنين مختلف از مادران و پدران سالخورده تا جوانان پرشور و نيز نوزاداني که در آغوش مادران خود جاي گرفته و پرچم کشورمان را در دست داشتند مشاهده مي‌شود و همگي يکصدا فرياد برمي‌آورند، «هستيم بر آن عهد که بستيم».
نظرات بینندگان