arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

اعدام چهار قاچاقچی در اراک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کل دادگستری استان مرکزی از اعدام چهار قاچاقچی مواد مخدر در اراک خبر داد.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع مواد مخدر در جامعه و به  منظور عبرت‌ گرفتن قاچاقچیان صبح امروز چهار قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی اراک به دار مجازات آویخته شدند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با کسی تعارف نداشته و با جدیت با عاملان تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر در سطح جامعه برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: اعدام چهار قاچاقچی که امروز به سزای اعمال خود رسیدند در راستای اجرای احکام اسلامی و اجرای حکم قضایی به اتهام خرید و فروش و حمل مواد مخدر و نگهداری حدود هفت کیلو گرم هروئین و کراک و ماده صنعتی شیشه بوده است.

مظفری با اشاره به جرم این قاچاقچیان بیان داشت: متهم ردیف اول به هویت م ـ ی متولد 1367 به جرم خرید و نگهداری چهار کیلوگرم کراک، متهم ردیف دوم به هویت م ـ ح به جرم نگهداری 780 گرم هروئین فشرده، متهم ردیف سوم به هویت الف ـ ع به جرم نگهداری و در معرض فروش قرار دادن 243 گرم ماده صنعتی شیشه و سه کیلوگرم حشیش و دو کیلو و 900 گرم تریاک و متهم ردیف چهارم به هویت م ـ ج به جرم نگهداری و خرید حدود 800 گرم ماده مخدر شیشه به اعدام محکوم شده بودند.

وی ادامه داد: حکم این افراد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک صادر و به تایید دادستان کل کشور رسیده بود که سرانجام پس از انجام کلیه تشریفات قانونی به طناب دار آویخته شدند.
نظرات بینندگان