arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

واکنش جالب نیکزاد به سوال انتخاباتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر حضور یا عدم حضور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش جالبی داشت.

علی نیکزاد صبح جمعه در حاشیه بازدید پنج ساعته از پروژه های در حال اجرای مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور محمدهادی رستمیان، مدیرعامل شهرهای جدید کشور، مهدی هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس و سایر مسئولان انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر در پردیس، از نحوه علمکرد رسانه ملی در برخی موارد نیز گلایه کرد.

وی ابتدا از تعامل خوب رسانه ملی با مسئولان در بخش مسکن تقدیر کرد و سپس تصریح کرد: گاهی در مواردی مانند بخش "صرفاً جهت اطلاع" شب گذشته رسانه ملی برخی اتفاقات می افتد؛ به هر حال در زندگی روزمره نیز رسیدگی به امور منزل در یک ساعت پایانی حضور میهمان به شکلی ویژه از سوی صاحب خانه انجام می شود.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که در استان گیلان طرح مسکنی افتتاح نشد و این مهم در خبرها نیز مورد اشاره قرار نگرفت اما اینکه بیان می شود همه چیز در لحظه آخر صورت می گیرد، صحیح نیست؛ برخی از این موارد را می توان با یک تماس تلفنی به درستی انجام داد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور یا عدم حضور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در واکنش جالب توجهی اظهار داشت: دست شما درد نکند، خسته نباشید!
نظرات بینندگان