arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

آمار فروش «رسوایی» و «تهران 1500»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فروش «رسوایی» به چهار میلیارد و 300 و «تهران 1500» به یک میلیارد و 800 میلیون تومان رسید.

قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فروش «رسوایی» بیان کرد: این فیلم پس از 48 روز اکران در سینماهای تهرانی تا شب گذشته (12 اردیبهشت‌ماه) به فروش دو میلیارد و 200 میلیون تومانی رسیده است. همچنین فروش سینماهای نمایش‌دهنده «رسوایی» در شهرستان‌ها، دو میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

 وی درباره فروش «تهران 1500» که به‌تازگی سینمای سرگروه خود را از دست داده است نیز گفت: این فیلم پس از 48 روز اکران در سینماهای تهران به فروش یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی رسیده است. فروش «تهران 1500» در شهرستان‌های اکران‌کننده نیز به 700 میلیون تومان رسیده است.
 
«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.
 
همچنین انیمیشن «تهران 1500» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.
نظرات بینندگان