arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

پیش‌بینی ذوالنور از فتنه بزرگتر در آینده: هاشمی رقیب اصولگراهاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فتنه و انحراف دو روی یک سکه‌اند، گفت: ممکن است این دو جریان با یکدیگر پیوند بخورد که در آن صورت معنای آن فتنه بزرگتر در آینده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عصر امروز در همایش حماسه‌سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان‌رضوی در حسینیه حضرت امام خمینی مشهد اظهار کرد: اگر امروز رهبری نسبت به مشروعیت دولت سرسوزنی شک کند، فردا هیچ کس در بدنه دولت احساس مشروعیت نمی‌کند.

وی افزود: احمدی نژاد گفتمان ارزش‌ها، عدالت و ولایت را بلند کردند و مردم به آن رای دادند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پاسخ به سوال طلاب حوزه علمیه عنوان کرد: اگر شورای نگهبان صلاحیت مشایی را رد کند، هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی تصریح کرد: اگر به فرض محال تایید هم بکند شما یقین داشته باشید که رای نخواهد آورد.

مشایی صلاحیت قانونی ندارد

ذوالنور بیان داشت: مشایی شرایط قانونی احراز صلاحیت را از سوی شورای نگهبان ندارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه متذکر شد: مشایی آنقدر نکته منفی دارد که یکی از آنها کافی است تا شورای نگهبان صلاحیت او را رد کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت بیان داشت: سفرهای استانی در اصل بسیار مطلوب است اما دور اخیر سفرهای کنتراتی احمدی نژاد اگر دو چیز نمی‌داشت، خوب بود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اول اینکه حضور مشایی در کنار رییس جمهور شائبه تبلیغاتی بودن سفرها را تایید می کند و دوم ادبیات رییس جمهور خیلی متفاوت و متاسفانه عوام فریبانه شدهاست.

احمدی نژاد شفاف حرف بزند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنانش بیان داشت: جمله ایشان که سرما را زیر آب می‌کنند و وزنه به پای ما بستند، نادرست است.

وی افزود: احمدی نژاد مصداق تعیین کند و شفاف حرف بزند که چه کسی سرش را زیر آب کرده و به پایش وزنه وصل کرده است اینگونه مشکل حل می شود.

ذوالنور تصریح کرد: نمی شود اینگونه همه را متهم و خود را تبرئه کرد.

هاشمی رقیب اصولگراهاست

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه آیت الله هاشمی سهم زیادی در انقلاب دارد متذکر شد:هاشمی علاقه‌مند به تاثیر در سیاسیت کشور است.

وی با بیان اینکه اگر هاشمی احتمال بدهد رای دارد ورود پیدا می کند، خاطرنشان کرد: تعلل‌ها برای روشن شدن دو نکته است، اول رای لازم را دارند یا نه و دوم معلوم باشد که کاندیدای اصولگراها کیست.

ذوالنور ادامه داد: هاشمی رقیب اصولگراهاست، اصلاح‌طلبان رقیب هاشمی نیستند.

وی تصریح کرد: هرچه اوضاع اصولگراها و اصلاح طلب‌ها از منظر تعدد کاندیدا بیشتر شود احتمال حضور هاشمی بیشتر می شود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: اگر هاشمی نیاید دنبال کاندیدای مورد نظر خود هست و حسن روحانی کاندیدای اوست.

ذوالنور در ادامه بیان داشت: فتنه و انحراف دو روی یک سکه‌اند و دارند پیوند می خورند، ممکن است این دو جریان پیوند بخوردکه در آن صورت معنای آن فتنه بزرگتر است.
نظرات بینندگان