arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

مهناز افشار و صابر ابر در مراسم خیریه + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز 5شنبه 12اردیبهشت همزمان با روز معلم در سینمای پردیس قلهک فیلم برف روی کاج ها به نفع خیریه بهنام دهش پور در یک سانس اختصاصی باحضور عوامل فیلم نمایش داده شد.
 
 به گزارش روابط عمومی فیلم،  تمام عواید فروش بلیط در این اکران برای کمک به افراد سرطانی تعلق گرفت.
 
سید جمال ساداتیان(تهیه کننده) ،مهناز افشار و صابر ابـــر،ویشکا آسایش و کارن همایونفر(آهنگساز) در این مراسم حضور داشتند ، پس از پخش کلیپی درباره فعالیت های موسسه خیریه دهش پور از مهنار افشار و صابر ابر تقدیر شد و این دو دقایقی برای حضار صحبت کردند. پیمان معادی هم که این روزها در کار جدیدی حضور دارد و به شدت مشغول است با کمی تاخیر به جمع ملحق شد.
 
 
 
در بخشی از این صحبت‌ها مهناز افشار ایفا کننده نقش رویا در فیلم «برف روی کاج‌ها» که جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره سی‌ام و جشن منتقدان را هم از آن خود کرد گفت: «چقدر خوشحالم یک اکران از «برف روی کاج‌ها» برای کار خیر دیگری اختصاص یافت. برف هر آنچه شده نتیجه یک کار دلی گروهی است و من از این همکاری خوشحالم که سهمی هم در آن داشتم. خسته نباشید می گویم به آقای ساداتیان، آقای معادی، آقای کلاری، آقای میرکیانی،و خانم معتمد و همه عوامل پشت صحنه و دوربین و بازیگران عزیز و هم بازی های من در فیلم(صابر ابر،ویشکا آسایش،الهام کردا،زانیار خسروی،حسن معجونی و اقای پاکدل عزیز)،خوشحالم امروز اینجا در بین شما در این کار خیر شریک هستم. برای این بیماران از صمیم قلب آرزوی سلامتی می کنم.»
 
صابر ابر هم در تایید صحبت‌های افشار این نکته را اضافه کرد : «چقدر خوب است که از طریق کارهای فرهنگی و یا هر کار دیگری که می شود به نوعی به بیماران سرطانی کمک کرد،از این افراد حمایت کرد.برای این عزیزان امید سلامتی دارم و خوشحالم که در این لحظه در بین شما حضور دارم و این اتفاق دوست داشتنی یی برایم است.»
 
 

سید‌جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم هم با تشکر از حضور کسانی که برای سهیم شدن در این امر خیر در پردیس قلهک حضور داشتند، از مشکلات فیلم از زمان اکران در جشنواره تا اکران سراسری صحبت کرد: «فیلم‌های مستقل اجتماعی فقط با حضور و حمایت مردم می توانند به تولید ادامه دهند چرا که حمایت مستقیمی از طرف مسوولین در ساخت و اکران این فیلم ها وجود ندارد و سینمای ما در طول یک سال اخیر با مشکلات حاشیه‌ای دیگری هم مواجه شده که عملکرد غلط حوزه هنری هم به این وضعیت دامن زده،به همین جهت تنها پشتوانه ما مردم هستند.»
 
«برف روی کاج ها» در اواین هفته اکرانش اگرچه از سوی سینماهای سرگروه حوزه هنری تحریم شده، اما فروش خوبی داشته و مرز 170میلیون تومان را رد کرده است.
نظرات بینندگان