arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

گل محمدی: چهار- پنج دقیقه بازی در شأن مهدوی کیا نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با یک بازی تهاجمی روزی به یادماندنی را برای هواداران رقم خواهد زد. ما انگیزه داریم. هواداران فردا بازی به یاد ماندنی را شاهد خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، یحیی گل محمدی، در نشست پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان از چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران درباره این دیدار، اظهار کرد: فردا مهمترین و حساس‌ترین بازی پرسپولیس برگزار می شود ما برای رسیدن به فینال سختی‌ها و زحمات زیادی کشیده‌ایم و چند بازی لیگ را فردای جام حذفی کرده‌ایم. اگر جام حذفی را آنقدر جدی نمی‌گرفتیم می‌توانستیم در لیگ بهتر نتیجه بگیریم. زحمت زیادی کشیده شده تا به فینال برسیم. با چهار تیم خوب لیگ برتری بازی کردیم که در سه بازی مهمان بودیم. به خاطر همین سختی‌ها فینال را از دست نمی‌دهیم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا برای فردا با یک بازی هجومی و کسب قهرمانی زمین را ترک کنیم.
او در ادامه افزود: ما انگیزه داریم. هواداران فردا بازی به یاد ماندنی را شاهد خواهند بود. البته از سپاهان هم نمی توان به راحتی گذشت. امیدوارم که هر کسی که فردا قهرمان می‌شود شایستگی‌اش را داشته باشد. اگر هر تیم از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند و تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود. انگیزه تیمی ما خیلی بیشتر از سپاهان است.
سرمربی پرسپولیس در مورد استراتژی تیمش در بازی فردا گفت: در این مورد نمی‌توان زیاد صحبت کرد بلکه ما می‌خواهیم هجومی بازی کنیم.
وی در ادامه درباره منتفی شدن پنج دقیقه بازی مهدوی کیا آیا این بازیکن در فهرست 18 نفره بازی قرار می‌گیرد یا خیر گفت: مهدی شخصیت بزرگی دارد و همه نسبت به این مسئله واقف هستیم. اگر مهدی 3 _ 4 رفیق در فوتبال و زندگی خصوصی‌اش داشته باشد یکی از آنها من هستم. رابطه خوبی با مهدی داشته‌ام و چند سال کنار هم بوده‌ایم حتی زمانی که در هامبورگ بازی می‌کرد با هم در ارتباط بودیم. شان و شخصیت مهدی برای همه ما ثابت شده است وقتی او در دیدار پرسپولیس و داماش که مادرش فوت کرده بود به رختکن تیم آمد همه از این همه حمایت شوکه شدیم. در همان رختکن گفتم با توجه به کار مهدی ما قهرمان می‌شویم. مهدوی‌کیا نشان داد همه جوره عاشق این تیم است و با توجه به شان و شخصیتی که دارد برازنده او نیست که 5 دقیقه نمایشی بازی کند. باشگاه با صندوق حمایت از قهرمانان ورزشکاران صحبت کرده تا مهدی در بازی با تیم هامبورگ از فوتبال خداحافظی کند اما مشخص نیست که مهدی فردا در فهرست 18 نفره هست یا نه. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.
گل محمدی درباره غایبان پرسپولیس در بازی فردا، گفت: ما در چند هفته‌ اخیر مصدومان زیادی داشتیم، نقی زاده، بروویچ ، ماهینی، پولادی، کریمی و حقیقی بازیکنانی بودند که مصدوم شدند و بعضی از آنها که مهره‌های کلیدی ما هستند، تازه به مرز آمادگی رسیده اند و باید ببینیم که چطور می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
وی درباره آخرین وضعیت علی کریمی برای بازی فردا گفت: خدا را شکر تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته است. کاش در بازی قبل حداقل 20 دقیقه نیم ساعت بازی می‌کرد تا در شرایط بازی قرار بگیرد. اما تمرین امروز برای ترکیب بازی فردا تعیین کننده است.
سرمربی پرسپولیس در پایان درباره اظهاراتش مبنی بر کیفیت پایین لیگ دوازدهم خاطر نشان کرد: اگر من از کیفیت پایین لیگ صحبت کردم، منظورم بیشتر بحث فنی بود، سطح کیفی لیگ پایین آمده است که این موضوع هم به تیم ملی ضربه زده و هم باعث شده که بازی‌های لیگ و جام حذفی تحت تاثیر قرار گیرد.

 

نظرات بینندگان