arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

واکنش استاندار به حضور مشایی در استانداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پي انتشار اخباري مبني بر حضور آقايان رحيم مشايي و بقايي يك هفته زودتر از سفر دولت در مازندران، استانداري مازندران در جوابيه اي اصل خبر را تكذيب كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از استانداری مازندران، متن کامل تکذبیه سفر بدین صورت است: متاسفانه در ادامه برخي دروغ پراكني ها درخصوص سفرهاي استاني دولت خدمتگزار، شاهد نشر خبر سراسر كذب و به دور از شان و آداب حرفه اي در برخي رسانه ها مبني بر حضور آقايان رحيم مشايي و بقايي يك هفته زودتر از سفر دولت در مازندران بوديم كه بدينوسيله به اطلاع همه مردم مومن و شريف استان و مخاطبان  آن رسانه ها مي رساند كه خبر مذكور كاملاً كذب و بي پايه و اساس است.

همانگونه كه بارها شخص جناب آقاي دكتر احمدي نژاد و ساير مسئولين كشوري و استاني اعلام نموده اند، انجام سفرهاي استاني دولت اهدافي جز پیگیری خدمات دولت در سفرهای قبلی ، رفع موانع و مشکلات و تصمیم‌گیری درباره برخی مواردي كه در سفرهای قبلی مورد توجه قرار نگرفته است، ندارد كه خوشبختانه با اقبال ملت فهيم و بصير ايران اسلامي روبرو گرديده و نيازي به " برنامه ريزي هاي گسترده جهت استقبال دارد.

بار ديگر توجه خود و همگان را به اين فراز سخنان گهربار و ارزشمند مقام معظم رهبري (مدظله العالي) که فرمودند: " تقوا، تقوا، تقوا جلب مي كنيم.

هیئت دولت در قالب چهارمین سفر استانی، قرار است چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه 92 به مازندران سفر کند.

پیش بینی می شود در سفر رئیس جمهور به مازندران، احمدی نژاد در شهرستانهای تازه تاسیس نظیر سیمرغ، میاندرود و فریدونکنار با مردم این شهرستانها سخنرانی کند.

سخنرانی در جمع مردم ساری در میدان شهدا، شرکت در همایش حضور با شرکت منتخبان مازندران، شرکت در گارگروهای معدنی و سفر استانی دولت، بخشی از برنامه های سفر یکروزه احمدی نژاد به مازندران است.

نظرات بینندگان