arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

پیشنهاد مهاجرانی برای جریمه متهمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پیشین تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد در صورت اثبات جرم تبانی توسط مربیان خاطی، آن‌ها را مادام العمر از فعالیت در فوتبال ایران محروم کنند نه اینکه احکامی مبنی بر محرومیت ۳ یا ۶ ماهه و یا تا اطلاع ثانوی مربی خاطی بدهند.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با مهر، در خصوص بحث تبانی در لیگ دسته اول، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در اینکه در رقابتهای لیگ دسته اول تبانی صورت می‌گیرد، شک ندارم زیرا فصل پیش خودم دیدم در یکی از بازی‌های تیم ابومسلم در طی ۵ دقیقه دو پنالتی که به هیچ وجه پنالتی نبود، به ضرر تیم‌مان گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مشخص بود تصمیمات داور کاملا برنامه‌ریزی شده و جهت دار بود. این موضوع باعث اعتراض خداداد عزیزی شد که در آن مقطع سرمربیگری ابومسلم را بر عهده داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در همین خصوص افزود: اعتراض‌های عزیزی باعث شد داور وی را از زمین اخراج کرده و گزارش تندی را نیز علیه سرمربی تیم ابومسلم تنظیم کند که این گزارش محرومیت ۵ جلسه‌ای خداداد عزیزی از همراهی تیم را نیز به همراه داشت.

وی تصریح کرد: من در گذشته نیز چیزهایی در خصوص تبانی در لیگ‌های فوتبال ایران شنیده بودم اما زمانی که در برنامه نود دیدم ۹۶ درصد از مربیان شاغل در لیگ آزادگان به وجود تبانی و همچنین ناپاک بودن لیگ آزادگان اذعان دارند، شوکه شدم و فکر نمی‌کردم اوضاع اینقدر خراب باشد.

مهاجرانی در ادامه افزود: متاسفانه در گذشته فدراسیون فوتبال تصمیم اشتباهی در خصوص لیگ آزادگان گرفت که امروز شاهد تبعات و آثار منفی آن هستیم، تصمیمی‌که به مربیان دارای موارد و سوابق اخلاقی، اجازه می‌داد به جای لیگ بر‌تر در لیگ آزادگان مربیگری کنند.

وی اظهار داشت: اگر در گذشته مسئولان مربوطه در فدراسیون فوتبال برخوردی قاطع و جدی با خاطیان می‌کردند، امروز شاهد چنین مسائلی نبودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پایان گفت: خوشبختانه در این فصل شاهد پیگیری‌های خوبی از سوی فدراسیون فوتبال در این خصوص هستیم که امیدوارم نتیجه داشته باشد و در صورت اثبات جرم مربیان خاطی، آن‌ها را مادام العمر از فعالیت در فوتبال ایران محروم کنند، نه اینکه احکامی مبنی بر محرومیت ۳ یا ۶ ماهه و یا تا اطلاع ثانوی مربی خاطی بدهند.
نظرات بینندگان