arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

بازی فولاد و استقلال؛ ازشبکه 2 سیما پخش می شود

صدا و سیما اعلام کرد: روز یکشنبه 15 اردیبهشت ساعت 18:00 شبکه سه سیما فینال جام حذفی فوتبال را بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان پخش می کند و مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال از لیگ برتر فوتبال به شبکه دو سیما واگذار شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، چرا بازی استقلال و فولاد باید از شبكه ورزش پخش شود؟!» این سوالی بود كه چند روز پیش فوتبالی ها پیش روی مسوولان صدا و سیما گذاشتند و پاسخ گرفتند: «چون بازی فینال جام حذفی مهم است و در همان زمان از شبكه سوم پخش می‌شود بازی استقلال و فولاد از شبكه ورزش پخش می‌شود.»

 اما جوابیه صدا و سیما طرفداران دو تیم استقلال و فولاد را قانع نكرد. چراکه آنها معتقدند به همان اندازه كه فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان مهم است بازی هفته سی و سوم لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و فولاد هم مهم است.

بر این اساس روز یکشنبه 15 اردیبهشت ساعت 18:00 شبکه سه سیما فینال جام حذفی فوتبال را بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان پخش می کند و مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال از لیگ برتر فوتبال به شبکه دو سیما واگذار شد.

همچنین مسابقه آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی از لیگ برتر فوتبال از شبکه ورزش سیما پخش می شود و شبکه «شما» نیز پخش بازی ذوب آهن و نفت آبادان را از لیگ برتر فوتبال بر عهده دارد.

نظرات بینندگان