arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

درهای استادیوم آزادی بسته شد/ شعار علیه تاج و سازمان لیگ

درهای ورزشگاه آزادی در حالی که هنوز به ساعت 16 باقی مانده بود توسط ماموران بسته شد. حدود 10 هزار هوادارای که بیرون ورزشگاه مانده و نتوانستند داخل ورزشگاه شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، ،درهای ورزشگاه آزادی در حالی که هنوز به ساعت 16 باقی مانده بود توسط ماموران بسته شد. حدود 10 هزار هوادارای که بیرون ورزشگاه مانده و نتوانستند داخل ورزشگاه شوند علیه مهدی تاج و سازمان لیگ شعار دادند، برخی از آنها نیز که می‌خواستند از بالای نرده ها وارد ورزشگاه شوند با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند که تعدادی از آنها دستگیر شدند. پس از گذشت 10 دقیقه از این اتفاق هواداران بیرون مانده به یکباره وارد ورزشگاه شدند و نیروی انتظامی هم نتوانست مانع حضور آنها شود و نیمی از این هواداران بدون بلیت در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

*هواداران سپاهان در گروه‌های 50 نفری با تمهیدات نیروی انتظامی وارد ورزشگاه می‌شوند.

*باستانی‌کارانی که به اجرای مراسم در داخل زمین پرداختند از سوی هواداران تشویق شدند. مرشد باستانی کاران تخریب قبور جعفر طیار و حجربن عدی در سوریه را محکوم کرد.

*برای دقایقی هواداران پرسپولیس، مهدوی مهدوی‌کیا را تشویق کردند.

*پخش موسیقی هواداران را به وجد آورده بود.

*دوربین عنکبوتی توسط مسئولان ورزشگاه در حال آماده سازی است و احتمالا قرار است از این دوربین برای پخش بازی استفاده شود.

*ماموران نیروی انتظامی نیز طبق هماهنگی‌های قبلی با کاور فسفری رنگ در ورزشگاه حضور دارند.

*فردی که داخل زمین روپایی می‌زد با میکروفن خودش را برای هواداران معرفی کرد و مورد تشویق قرار گرفت.

*تمامی درهای ورزشگاه قفل شده است. این در حالی است که خبرنگاران نیز پشت درهای بسته حضور دارند.

*هنگامی که در ورزشگاه بسته شد تعدادی از هواداران به سمت در حمله کردند که با مقاومت نیروی انتظامی روبرو شدند، این امر باعث شد درگیری بین هواداران و نیروی انتظامی به وجود آید.

*برخی از هواداران پرسپولیس قصد داشتند به سمت جایگاه سپاهان بروند که لیدرهای سپاهانی آنها را شناختند و اجازه ورود به آنها ندادند.

*هواداران از نیروی انتظامی با شعار «نیروی انتظامی تشکر تشکر» قدردانی می‌کنند.

*جایگاه قهرمانی که برای تیم قهرمان تعبیه شده بود چندین بار در ورزشگاه جایش تغییر کرد، حدود سی نفر با لباس‌های سفید این جایگاه را جا بجا می‌کردند، هنوز این جایگاه آماده نشده است.

*حدود 50 هوادار سپاهانی به طبقه دوم ورزشگاه رفته بودند، زمانی که با محاصره هواداران پرسپولیس روبرو شدند با هدایت نیروی انتظامی به طبقه پایین آمدند. نیروی انتظامی برای هدایت هواداران با آنها درگیر شده بود.

*5 جایزه نقدی برای هواداران به قید قرعه در نظر گرفته شده است.

*ماکت کاپ قهرمانی در دست هواداران پرسپولیس است.

نظرات بینندگان