arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

قلعه‌نویی: از همه حلالیت می‌طلبم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یکسال پر فراز و نشیب را پشت سرگذاشتیم و در نزدیکی شملچه استقلال را قهرمان کردیم و این زحمت کل مجموعه است و نمی‌خواهم اسم خودم را ببرم زیرا کمترین نقش را داشتم. از اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازیکنان تشکر می‌کنم و لطف خدا شامل حال ما شد و قهرمان شدیم و این قهرمانی متعلق به همه هواداران استقلال است.

وی افزود: خوشحالیم که در خانه استقلالی‌ها قهرمان شدیم و دیدید که مردم 100 دقیقه تیم‌شان را چطور تشویق کردند و یک حلالیت هم می‌طلبم چه از همکارانم و چه مردم و مطبوعات، قطعا یک‌سری ایرادها دارم و شاید دلی شکسته شده باشد و شاید بازیکنی حقی برای خودش قائل شده باشد. خوشحالم که سهم کوچکی در خوشحالی مردم داشته باشم. دوستان مطبوعاتی خوزستان کارشناس هستند و خیلی‌های دیگر که از دوستانم هستند و یکسال خوب با این عزیزان داشتم و اسم آنها را خبرنگار نمی‌گذارم.

وی در خصوص عملکرد فولاد خوزستان گفت: به فوتبال ایران باید تبریک بگویم به خاطر کارهای زیربنایی که باشگاه فولاد انجام داد و ماحصل زحمات فولاد را چند سال دیگر می‌بینید. دهکردی بالای 50 سال در پست های مختلف مدیریت کرده است. با جوانان فولاد کار بزرگی کرده است و در چند بازی اخیر هیچ تیمی اینقدر ما را اذیت نکرده است اگر فولادی‌ها یک زمین بهتر داشتند یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ما می‌شدند. دهکردی مدیر بسیار خوبی است و جایی که مدیرش اهل فوتبال باشد، همین می‌شود. برخی مدیران ما فوتبالی نیستند و به اندازه 10 سال مصاحبه می‌کنند. اما امثال دهکردی هیچ وقت موبایل به دستش نمی‌گیرد و مصاحبه نمی‌کنند. آرزو دارم سه تیم ابومسلم، استقلال اهواز و نساجی مازندران که تیم‌های خودم بوده‌اند،‌ موفق شوند.

وی گفت: برنامه‌ریز‌ی‌های اشتباه و کیفیت‌ بد زمین‌ها کمی کیفیت لیگ را پایین آورد و اگر این چیزها حل می‌شد همه چیز خوب می‌شد و باید بحث زیرساخت‌ها را حل کنیم. چون کشوری مثل قطر این همه میزبانی و برنامه‌ریزی درست داشته است مثل زیر‌ساخت‌هایش، به العین امارات رفتیم و زمین را دیدیم و اکنون هم این زمین را دیدیم. هرچند انصاری خیلی زحمت می‌کشد اما این زمین زیبنده فوتبال خوزستان نیست.

وی در مورد فصل آینده استقلال گفت: اجازه بدهید که سه بازی دیگر تمام شود و من مربی کوچکی هستم و بگذارید که یک مربی بزرگ بیاید و ان‌شاءالله در بازی الشباب آنچه باید اتفاق بیفتد و مربی بزرگ بیاید که شان هواداران حفظ شود.

قلعه‌نویی در مورد داوری گفت: اگر داوری را به شغل حرفه‌ای تعبیر کنیم باید دستمزدها را بالا ببریم و امروز ترکی به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی انجام داد.

سرمربی استقلال در مورد مشکلات مالی استقلال گفت: از علی انصاری تشکر می‌کنم سه هفته پیش کمک زیادی به ما کرد. امثال پرهام، عرب، امیری زحمت زیادی کشیدند و فتح الله زاده هم زحمت زیادی کشید. گفته بودم استقلال به بلوغ تاکتیکی می‌رسد که اکنون به آن شرایط رسیده و امیدوارم در بازی با الشباب خوب بازی کنیم و به جمع  هشت تیم برسیم و امیدوارم مسئولان به فوتبال توجه کنند و تنها جایی که جوانان احساسات خودشان را خرج می‌کنند ورزشگاه‌هاست. باید از عباسی وزیر محترم ورزش هم تشکر کنم و نگاه ویژه به استقلال داشته باشد. زیرا ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم.
نظرات بینندگان