arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

درگیری بین پهلوانان کشور در جشن میلاد کوثر در رودهن + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جشن میلاد کوثر در رودهن که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور شمار زیادی از ورزشکاران مطرح کشور برگزار شد، امسال شاهد درگیری بین شماری از پهلوانان بود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس ، شنبه جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت بانوی دو عالم، صدیقه کبری، حضرت فاطمه الزهرا (س) در باشگاه فرهنگی و ورزشی لاله صحرای رودهن برگزار شد.

این مراسم همه ساله به میزبانی شهر رودهن برگزار می‏شود و بسیاری از پیشکسوتان ورزش‏های باستانی، پهلوانی، ورزشکاران، هنرپیشگان، قهرمانان ورزشی، هنرمندان سینما و تلویزیون و مسئولان برخی دستگاه‏ها در این مراسم حضور می‏یابد.

امسال نیز چند قهرمان دیگر به این جمع اضافه شدند که از جمله آنها می‏توان به حمید سوریان و آرش میراسماعیلی اشاره کرد.

به گزارش فارس، اختلاف در این مراسم از زمانی آغاز شد که مجری برنامه چند بار با خیرمقدم‏گویی و خوش‏آمدگویی به حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان، ناراحتی یکی از مربیان تیم ملی را برانگیخت.

این مربی تیم ملی خطاب به مجری برنامه گفت: «ما در این جمع فقط حمید سوریان را نداریم؛ کلی پهلوان و قهرمان داریم؛ دائم از سوریان نگویید».

این سخنان، ناراحتی یکی از ورزشکاران را در پی داشت و با اعتراض وی، جو اندکی متشنج شد و جمع برخاستند و با برخوردهایی از نزدیک، مراسم را تحت‌الشعاع خود قرار دادند؛ بعد از پادرمیانی بزرگان عرصه پهلوانی کشور در آن مقطع زمانی، درگیری ختم به خیر شد.

در پایان مراسم، بانیان جشن برای رفع کدورت، دو طرف را به روی جایگاه دعوت کردند که در این بین اختلاف‏ها دوباره به اوج خود رسید و در پایان مراسم بار دیگر درگیری‏های لفظی مختصر این بار به خیابان کشیده شد.

در خیابان اطراف محل برگزاری جشن، این اختلاف با دوندگی‏های حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان و پا در میانی‏های وی و صحبت‏های آرش میراسماعیلی که در انتهای مراسم به رودهن رسیده بود، در مقطعی پایان یافت. 

نظرات بینندگان