arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

مدیرعامل شهرداری تبریز: تیم ما از جمله پاک‌ترین تیم‌های دسته اول بود

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز افزود: تیم ما از جمله پاک‌ترین تیم‌های دسته اول بود و همواره تاکید کردیم آن که حسابش پاک است از محاسبه چه باک است. هیچ‌وقت خلاف نکردیم،
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میرمعصوم سهرابی انتخاب ورزشی، با بیان این مطلب افزود: اینکه شایعه شده تیم شهرداری تبریز به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد به هیچ وجه صحت ندارد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی امروز یا فردا رای خود را اعلام خواهد کرد و پس از آن ما تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری خود را برای فصل آینده انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: متاسفانه یکسری تیم‌ها و آدم‌هایی که خود اهل زد و بند هستند برای اینکه ناکامی‌های خود را برابر مردم استان و همچنین مسئولان بالاترشان به نوعی توجیه کنند صحبت از تبانی آن هم برای تیم‌های مقابلشان مطرح می‌کنند. در حالی که به هیچ وجه صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز افزود: تیم ما از جمله پاک‌ترین تیم‌های دسته اول بود و همواره تاکید کردیم آن که حسابش پاک است از محاسبه چه باک است. هیچ‌وقت خلاف نکردیم، خودمان هم از جمله‌ باشگاه‌هایی بودیم که مخالف تبانی و زد و بند هستیم. برای باشگاه‌هایی هم که معلوم است خود اهل زد و بند هستند و این قبیل مسائل را مطرح می‌کنند متاسفم.

سهرابی خاطرنشان کرد: پس از آنکه مراجع ذیصلاح حکم خود را در خصوص تیم شهرداری اعلام کردند، هدف‌گذاری ها را انجام داده و پرقدرت برای فصل آینده آن هم حضور در لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز تاکید کرد: بنده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم. اما منتظر هستم حکم کمیته انضباطی در خصوص تیم شهرداری تبریز صادر شده تا بعد از آن حرف‌هایم را بزنم. الان نمی‌خواهم پیش از اعلام حکم با حرف‌هایم حاشیه‌سازی کنم. اما مطمئن باشید هیچ دلیلی وجود ندارد تیم شهرداری در فصل آینده در لیگ برتر حضور نداشته باشد. من به هیچ وجه نمی‌توانم این حرف‌ها را بپذیرم.

سهرابی در خصوص ادامه مربیگری فراز کمالوند در تیم شهرداری تبریز گفت: در این خصوص هم منتظر حکم کمیته انضباطی هستیم تا ببینیم چه حکمی در مورد او صادر می‌شود اما هدف ما این است که با جذب بازیکنان خوب و حفظ کادر فنی حضور شایسته‌ای را در لیگ برتر سال آینده داشته باشیم.

نظرات بینندگان