arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

تصاویر: حاشیه هایی از روز اول ثبت نام کاندیداها(2)

ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با دستور وزیر کشور در محل ستاد مرکزی انتخابات کشور آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در اولین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برخی از چهره های سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان کاندیدای انتخابات ثبت نام کردند. چهره هایی چون حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، کامران باقری لنکرانی، صادق واعظ زاده، محمد سعیدی کیا شاخص ترین چهره هایی بودند که در روز اول به ستاد انتخابات کشور رفتند.

در کنار این چهره های آشنا تنی چند از شهروندان عادی نیز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند. فردی که با شمایل "بهروز وثوقی راد" خود را کلاه مخملی، قیصر فوتبال و طرفدار پراپاقرص علی پروین و باشگاه استیل آذین می دانست ضمن ثبت نام اعلام کرد: آمده‌ام مشکلات کشور را حل کنم. 

وی در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند، گفت: من نیازی به کابینه ندارم. چون آدم را باید مردم بخواهند و اول "اوسا کریم" مهم است و بعد مردم مهم هستند.

همچنین خسرو نصیری‌زاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران نیز بعد از ثبت‌نام گفت: براساس آمارگیری‌های رندم در سفرهای استانی بنده استقبال خوبی از من خواهد شد و انشاءالله پس از احراز صلاحیت با حضور من انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد و در مرحله اول به عنوان نفر دوم انتخابات معرفی خواهم شد و در رقابت مرحله دوم یقینا رئیس‌جمهور خواهم شد.

گفتنی است قاضی سراج و مرتضی ببختیاری نیز ضمن حضور در ستاد انتخابات از روند نام نویسی داوطلبان بازدید کردند. عکس های مهر، ایسنا، شبستان، فارس و تسنیم از حواشی ثبت نام نامزدهای انتخابات را در زیر می بینید.


بازدید قاضی سراج از روند نام نویسی کاندیداها


بازدید مرتضی بختیاری از روند نام نویسی داوطلبان


نام نویسی "بهروز وثوقی راد" در انتخابات ریاست جمهوری


"بهروز وثوقی" مطلب یکی از روزنامه ها درباره خود را به عکاسان نشان می دهد.


گفتگوی "بهروز وثوقی راد" با متصدی ثبت نام داوطلبان


نام نویسی یک از شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری


یکی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در مقابل دوربین عکاسان علامت پیروزی نشان می دهد.


نام نویسی یکی از حامیان احمدی نژاد در انتخابات راتس جمهوری


ورود مصطفی کواکبیان به محل نام نویسی کاندیداها


مصطفی کواکبیان مدارک خود را به متصدی ثبت نام نشان می دهد.


کواکبیان پس از نام نویسی در برابر دوربین عکاسان علامت پیروزی نشان می دهد.


ثبت نام یکی از شهروندان به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری


ثبت نام یکی از شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری؛ وی بر روی کاغذی که در دست گرفته، نوشته است: من می توانم برای همه ایرانیان بیکار آماده کار، تولید کار نموده و میهن اسلامی مان را از محصولات استراتژیک کشاورزی راهنمائی تولید بیش از خودکفائی بنمایم. بنده بی نیاز مادی آفریدگار عادل جنود مدیر مسئول صندوق بلاعوض قمر بنی هاشم(ص)
نظرات بینندگان