arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

حضور علامه حکیمی در نمایشگاه کتاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علامه محمدرضا حکیمی مؤلف اولین دائرة المعارف مدون حدیثی شیعی با عنوان «الحیاة» ظهر امروز از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، علامه محمدرضا حکیمی، متفکر و نویسنده برجسته ظهر امروز از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد و از نزدیک با علاقه‌مندان آثار خود به گفت‌وگو پرداخت.
 
حکیمی مؤلف اولین دائرة المعارف مدون حدیثی شیعی با عنوان «الحیاة» با رویکرد طرح کلی اندیشه اسلامی بر اساس معارف اهل بیت(ع) است. این اثر هم ‌اکنون در غرفه انتشارات دلیل ما در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. «مرزبان توحید» با زیرعنوان کارنامه محمدرضا حکیمی اخیرا توسط انتشارات الحیات در 1400 صفحه به بازار نشر عرضه شده و از کتاب‌های پرفروش این غرفه محسوب می‌شود.
 
«حکومت اسلامی از نظر قرآن و احادیث (کتاب و سنت)» نام  جدید ترین کتاب محمدرضا حکیمی و برادران اوست که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است. این کتاب برشی است از جلد نهم دایره المعارف اسلامی «الحیات» که در حال حاضر  در دست انتشار است. از ویژگی های مهم و اساسی این کتاب پرداختن به مساله حکومت اسلامی نه از لحاظ امکان و امتناع و مباحث فلسفه سیاسی بلکه از جهت ویژگی های فردی، اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی جامعه مورد حاکمیت حکومت اسلامی است که باید توسط حاکمیت دینی صالح تامین شود.
 
حکیمی با حضور خود در غرفه دلیل ما با سردار حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.
نظرات بینندگان