arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

ديدار مطهری با مراجع برای حضور هاشمی در انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار روز پنجشنبه جمعي از سياسيون با چند تن از آيات عظام در قم گفت که يکي از مراجع قول مساعد دادند که هاشمي را به حضور در انتخابات ترغيب کنند.

علي مطهري اظهار کرد: من به همراه چند تن ديگر از همفکرانم که دو نفر روحاني و دو نفر دانشگاهي بوديم، روز پنجشنبه براي ديدار با پنچ تن از مراجع به قم رفتيم و در اولين ديدار خدمت يکي از مراجع رسيديم و شرايط کشور را براي ايشان توضيح داديم و نظر خود را بيان کرديم که به نظر ما در شرايط فعلي لازم است آقاي هاشمي کانديداي رياست جمهوري شود.

مطهري ادامه داد: ما از اين مرجع عاليقدر خواستيم اگر نظر ما را قبول دارند به هر طريقي که صلاح مي‌دانند ايشان را ترغيب کنند که وارد صحنه انتخابات شوند؛ ايشان هم نظر ما را تاييد کردند البته گفتند مشکلاتي پيش رو هست اما اين قول را به ما دادند که حتما در اين زمينه اقدام کنند.

اين نماينده مجلس با اشاره به ديدار با چهار تن ديگر از مراجع در قم نيز خاطر نشان کرد: از بين چهار مرجع ديگر يکي از آنها گفتند نظر من همين است و قبل از اين که شما بياييد تلفني با آقاي هاشمي صحبت کردم و همين درخواست را از ايشان کردم چرا که در شرايط فعلي ايشان بايد وارد صحنه شوند.

وي گفت:‌ سه مرجع ديگر هم البته با نظر ما مخالف نبودند اما مي‌گفتند صلاح نمي‌دانيم شخصا وارد اين موضوع شويم.
نظرات بینندگان