arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

خداحافظی شبکه بازار با برنامه‌های تولیدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه دیجیتال بازار پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدید برنامه‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجید رجبی معمار، مدیر شبکه بازار گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری خیلی جدی‌تر به سمت مباحث «کف بازار» (عنوان آیتمی در برنامه‌ی سبد) خواهیم رفت، برنامه‌ها از حالت تولیدی خارج می‌شوند و آیتم‌هایی کوتاه با موضوعات کالاها و خدمات روزمره‌ی مردم پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تبلیغ کالاها و خدمات با آرم و برند خودشان به صورت مستقیم خواهیم پرداخت؛ جزئیات کالاها و قیمت‌های آن‌ها را هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیر شبکه بازار که در برنامه «سبد» به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه می‌خواهیم وارد فاز جدید برنامه‌ها شویم ظرف یکی دو روز آینده همه‌ی برنامه‌های تولیدی شبکه خداحافظی خواهند کرد.
نظرات بینندگان