arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

یاوری: مسئولان فجر دوست داشتند با شخص دیگری کار کنند

سرمربی سابق تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت: فکر نمی‌کردم از فجرسپاسی جدا شوم، اما هیچ اشکالی ندارد زیرا رسم زندگی این گونه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، محمود یاوری در خصوص انتخاب غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی فجرسپاسی عنوان کرد: سرمربیگری ملک شخصی افراد نیست. به هر حال مسئولان دوست داشتند با شخص دیگری کار کنند. در مسیر زندگی باید امتحان پس دهیم و دائم در حال چنین کاری هستیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم من از امتحانم با قبولی خارج شده‌ام. به نظرم در تیم شهید سپاسی رد نشده باشم و نمره قبولی گرفته‌ام. حالا امروز اینجا هستی و فردا در جای دیگر فعالیت می‌کنی.

سرمربی سابق فجر سپاسی در مورد اینکه او یکی از گزینه‌ها بوده و شب گذشته با او تماس گرفته‌اند و تشکر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال من وظیفه داشتم در زمانی که فعالیت می‌کردم به خوبی کار خود را انجام دهم. یک سال و نیم در این تیم فعالیت کردم و از کارم راضی هستم.

وی در مورد مشکلاتی که فجر سپاسی در سال گذشته با آنها روبرو بود، یادآور شد: سال گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم و شنیده‌ام که مسئولان می‌خواهند برای فصل آینده هزینه بیشتری کنند. من در سال گذشته با عشق و علاقه کار کردم.

یاوری در مورد اینکه آیا پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها دارد، تاکید کرد: پیشنهادها وجود داشت اما فکر می‌کردم دلیلی برای جدایی ما از فجرسپاسی نباشد و به آنها جواب نمی‌دادم، اما حالا که چنین اتفاقی رخ داده در مورد آنها هم فکر می‌کنم.

یاوری در مورد اینکه آیا از این انتخاب ناراحت است، به فارس گفت: فکر نمی‌کردم بخواهد چنین اتفاقی رخ دهد. به هر حال ما کارمان را انجام دادیم و مشکلی وجود نداشت. حالا هم که چنین اتفاقی افتاده مشکلی وجود ندارد. رسم زمانه این است. به هیچ عنوان ناراحت نیستم.

نظرات بینندگان