arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲

محسن رضایی: عادت داريم مشكلات را به گردن آمريكا بيندازيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه علل داخلي کندي پيشرفت ايران بسيار بيشتر از فشارهاي خارجي است، گفت: ما عادت کرده‌ايم تا مشکلي پيدا مي‌شود آن را به گردن آمريکا و ديگران بيندازيم اما من معتقدم که خودمان نقش بسيار موثري در کند شدن حرکت انقلاب داريم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران مستند راديويي محسن رضايي كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ساعت 8 و 30 دقيقه صبح امروز (دوشنبه 13 خرداد ماه) از راديو ايران پخش شد.
.رضايي در اين مستند با بيان اينکه نبايد در جمهوري اسلامي ايران فقر، بيکاري و گراني باشد، گفت: چيني‌ها يک ميليارد نفر جمعيت دارند و به خوبي آن را مديريت مي‌کنند آيا ما نمي‌توانيم 75 ميليون را مديريت کنيم.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهارداشت: آن قدر جوان فرهيخته در کنار من روي زمين افتاده که حقيقتا من خجالت مي‌کشم بگويم نسبت به چه کسي برتري دارم، چرا که من خودم را يک سرباز ملت ايران مي‌دانم که در اين شرايط سخت تصميم گرفتم تا آخرين لحظه بمانم، خدمت کنم و ان شاءلله با دست شما نسل سوم و چهارم، اوضاع کشور را تغيير دهيم و اين سختي‌ها را از سر راه ملت ايران برداريم.

كانديداي انتخابات رياست جمهوري يازدهم ادامه داد: علل داخلي کندي پيشرفت ايران بسيار بيشتر از فشارهاي خارجي است، هر چند ما عادت کرديم تا مشکلي پيدا مي‌شود آن  را به گردن آمريکا و ديگران بيندازيم  اما من معتقدم که خودمان نقش بسيار موثري در کند شدن حرکت انقلاب و اين عزيمت جديد، نقطه آغاز جديدي که شروع کرديم، داريم.

رضايي اظهار داشت: ما بايد با يک فکر نو،  ايده نو، دولت نو، اما نه در مقابل ديگران بلکه مکمل ديگران، با استفاده از همه ظرفيت‌هاي ملي دولت آينده را تشکيل دهيم حتي اگر لازم است  دست رقيب را ببوسيم و او را هم به کار بياوريم به همين دليل من مي‌گويم که دولت آيند دولت فراگير خواهد بود.

نظرات بینندگان