arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲

کریمی: نصر آزادانی تا شنبه فرصت دارد برگردد

علیرضا نصرآزادانی، کاپیتان تیم ملی تکواندو در اعتراض به اعلام نام خود در وزن چهارم اردوهای تیم ملی را ترک کرد. سرمربی تیم ملی در واکنش به این اقدام شنبه را فرصت نهایی نصرآزادانی برای بازگشت به اردوها اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، مرتضی کریمی  اظهار کرد: تکواندوکاران اعزامی به مکزیک در یک ماراتن بزرگ انتخاب شدند و چندین مرحله انتخابی و دو تورنمنت خوب را سپری کردند تا در نهایت این 8 نفر برگزیده شدند اما متاسفانه بعد از اعلام نامشان علیرضا نصر این اوزان را نپذیرفت و اردوها را ترک کرد. باید بگویم ارنج اعلام شده قابل تغییر نیست و این تکواندوکار فرصت دارد تا شنبه فکر کند و به اردوها بازگردد.
 
وی در توضیح دلایل ترک اردو از سوی علی نصر افزود: حدود 25 روز پیش و زمانی که نیامدن محمد باقری‌معتمد به مسابقات جهانی قطعی شد، جلسه‌ای با حضور همه مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم برگزار شد و در آن جلسه علیرضا نصر پذیرفت که در وزن چهارم مبارزه کند اما نمی‌دانم الان چرا اعلام کرده، مبارزه نمی‌کند.
 


سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه نصر حتی استخاره هم گرفت و خوب آمد که در وزن چهارم مبارزه کند، گفت: بعد از همان جلسه پدر علی نصر هم موافقت کرد که پسرش در وزن چهارم مبارزه کند. او برای حضور در وزن چهارم 2 کیلو هم وزن کم کرد و روند خوبی داشت و قرار بود در مسابقه انتخابی شرکت کند که گفت با دکتر ابوطالبی صحبت کرده و کم کردن وزن برایش ضرر دارد.
 
وی ادامه داد: بهنام اسبقی حریف او در وزن چهارم رقابت‌های انتخابی بود که به دلیل مصدومیت و به احترام علی نصر مبارزه نکرد و بنابراین یک انتخابی در وزن پنجم با حجی‌زواره برگزار کردیم.
 
کریمی یادآور شد: روز اعلام اسامی هم نصر در جلسه حضور داشت و بعد از صحبت‌های لازم و زمانی که اسامی فیکس شد از ما خداحافظی کرد و گفت که برای امتحان می‌رود و بعدازظهر در اردوها شرکت خواهد کرد و حرفی از اعتراض و ترک اردوها نبود. سر تمرین بودم که خبرنگاران زنگ زدند و گفتند او اردوها را ترک کرده است!
 
سرمربی تیم ملی گفت: در تماس تلفنی که با او داشتم، گفتم که چرا به خودم این مسایل را نگفتی که جواب داد به پولادگر و ذوالقدر گفتم و آنها گفتند تو کاری نداشته باش، ما خودمان درستش می‌کنیم. نکته اینجاست که ذوالقدر خودش در آن جلسه بود و چیزی نگفت.
 
وی در پاسخ به این سوال که امکان تغییر در اوزان وجود دارد، به ایسنا گفت: ارنج تیم ما بسته شده و علیرضا نصر تا شنبه فرصت دارد به اردوها بیاید و اگر نیامد بهنام اسبقی جایگزین او در این وزن می‌شود.
 


کریمی در مورد این‌که نظر فدراسیون در این مورد چیست و اگر آنها بگویند، نصر را در وزن چهارم به کار بگیرد، چه خواهد شد، گفت: اگر نظر آنها این باشد، به صورت کتبی بنویسند و به من بگویند و مسئولیتش را هم بپذیرند.
 

نظرات بینندگان