arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲

خبر جدایی رونالدو رئال مادرید را به کما برد

روزنامه "آس" اسپانیا از عدم تمایل "کریستانو رونالدو" برای تمدید قراردادش با رئال مادرید خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، هرچند "فلورنتینو پرس" رئیس باشگاه رئال مادرید از علاقه زیاد این باشگاه برای تمدید قرارداد "کریستینانو رونالدو" خبر داد و اعلام کرد که حاضر است بیشترین دستمزد را به ستاره پرتغالی‌ تیمش دهد اما از اسپانیا خبر می‌رسد که رونالدو حاضر به تمدید قراردادش با کهکشانیها نیست.

 

روزنامه "آس" اسپانیا نوشت: "رونالدو" از دست "پرس" ناراحت است و بر این باور است که تعریف و تمجید‌های او تنها برای پیروز‌شدن در انتخابات ریاست‌ باشگاه است. "رونالدو" دوست ندارد که حربه‌ای برای پیروز شدن "پرس" در انتخابات باشد. تمدید قرارداد "اوتا" سال 2018 بعید به نظر می‌رسد.

 

در ادامه گزارش "آس" آمده است: "کریستانو رونالدو" در 199 بازیی که با پیراهن رئال به میدان رفته 201 گل به ثمر رسانده است. او از اینکه "پرس" برای جذب بازیکنی چون "نیمار" که اصلا تجربه حضور در اروپا را ندارد حاضر است 100 میلیون یورو پرداخت کند در تعجب و شگفتی است. "ژوزه مورینیو" قبل از ترک رئال مادرید مدعی شد که "رونالدو" در دو بازی اخیر این تیم تظاهر به آسیب‌دیدگی کرد و حاضر نشد به میدان رود این در حالی است که سران رئال مادرید اصلا به حمایت از او نپرداختند.

 

"پرس" چند روز پیش به ستایش از "کریستینانو رونالدو" پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال می‌دانست. رونالدو در سال 2009 با 94 میلیون یورو از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست. او دو سال دیگر با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و خبر تمدید نکردن قراردادش ضربه سنگینی به هواداران این تیم زده است.
ایسنا

نظرات بینندگان