arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲

آرسن ونگر: اعتراف میکنم اشتباه بزرگی کردم

آرسن ونگر اعتراف میکند او یک اشتباه بزرگ در امضا نکردن قرارداد با ستاره تاتنهام گرت بیل مرتکب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، بیل در تابستان 2007 از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست.18 ماه پس از او هم تیمی سابقش تئو ولکات به آرسنال پیوست.
 
ونگر هر دو بازیکن را زیر نظر داشته است،اما بدلیل وجود بازیکن کافی در سمت چپ خط دفاعی در آن زمان تصمیم به جذب این بازیکن نگرفته است.خصوصیات هجومی بیل در آن زمان هنوز شکوفا نشده بود.
 
ونگر به شبکه الجزیره اسپورت میگوید:"ما او را جذب نکردیم زیرا ما اشلی کول و گائل کلیچی را در سمت چپ خط دفاع داشتیم و مدافع چپ دیگری نمیخواستیم.
 
"من باید اعتراف کنم آن یک اشتباه بزرگ بود زیرا او در خط هافبک هم میتواند بازی کند.او در ابتدای کارش در تاتنهام تقلا میکرد،سپس آنها او را به خط هافبک منتقل کردند و او فوق العاده به خوبی کارش را انجام داد.
 
"گاهی اوقات حرفه یک بازیکن وابسته به در پست درست قرار گرفتن است."
 
در عین حال،با وجود از دست رفتن جذب فوتبالیست سال انگلیس،ونگر از جذب ولکات خوشحال است.
 
"در برخی مراحل،ما در صورت امکان قصد داشتیم هر دو بازیکن را جذب کنیم.
 
"اما ما توانستیم ولکات را بخریم و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.شما شگفت زده خواهید شد اگر تعداد بازیکنانی که ما میتوانستیم جذب کنیم را بدانید.همه باشگاهها بازیکنانی را از دست میدهند."
 
با این حال ونگر می پذیرد بیل پتانسیل رقابت با رونالدو و مسی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان دارد.
 
"او این پتانسیل را دارد. در حال حاضر این به ثباتش در سطح بالا و مصدومیت هایش بستگی دارد.
 
"اگر شما به کریستین رونالدو و مسی دو چهره برتر دنیا نگاه کنید،آنها فوق العاده تندرست هستند و یک بازی را هم از دست نمیدهند.بیل در بازیش بسیار قدرتمند و سریع است.
 
"من فکر میکنم او هنوز نوعی بازیکن کناره ها است و بسیار برای آنها دشوار است بازیکنی در این پست پیدا کنند.فکر میکنم او هنوز برای قرار گرفتن در وسط بسیار جوان است."

نظرات بینندگان