arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲

ستاد محسن رضایی: توهین کنندگان به اقوام ایرانی و کاندیداهای رقیب از این کار دست بکشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سایبری ستاد مرکزی محسن رضایی گفت: این بار، هیچ کمپین انتخاباتی ای از توهین و تحقیر رقبا سود نخواهد برد.

به گزارش دولت فراگیر، اسکندر صالحی معاونت سایبری ستاد مرکزی محسن رضایی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه اخلاق گرایی در رقابت انتخاباتی به رویکرد مسلط کاندیداها تبدیل شده است و این نشان می دهد که همه از انتخابات گذشته درس های لازم را گرفته اند.

بنابر این گزارش وی افزود: در حالی که اخلاق یکی از قربانیان اصلی انتخابات گذشته بود، اما در مناظره روز گذشته همه مشاهده کردند که کاندیداها علی رغم اختلاف نظر و تلاش برای نقد جدی رقبا در چارچوب اخلاق مناظره و گفتگو با هم سخن گفتند.

معاون سایبری ستاد مرکزی محسن رضایی در ادامه گفت، رویکرد ستادهای انتخاباتی و هواداران دکتر رضایی، مثل انتخابات سال 88 حرکت در چارچوب ارزش های اخلاقی است. ما تاکنون هم در سایت رسمی ستاد و هم در رادیو صدای زندگی به این اصل پایبند بوده ایم و در آینده هم بدان ملتزم خواهیم بود و خوشحالیم که دکتر رضایی در این انتخابات در التزام به اخلاق تنها نیستد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، معدود افرادی هم که می کوشند با توهین به اقوام ایرانی و یا کاندیداهای رقیب به کسب رای بپردازند از این کار دست بکشند زیرا در این دوره دیگر کسی به توهین کنندگان و تخریب گران اقبال نشان نخواهد داد.
نظرات بینندگان