arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲

قالیباف: برای ثروت و قدرت با هیچکس وارد تنش و اختلاف نخواهیم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدباقر قالیباف گفت:ما برای ثروت و قدرت با هیچکس وارد تنش و اختلاف نخواهیم شد، اما برای منابع مردم، خدمت به مردم، پیاده‌سازی قانون اساسی و جلوگیری از تبعیض، فقر و فساد در مقابل هر جریانی در کشور خواهیم ایستاد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» به نقل از ایسنا، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز گفت: امروز آمده‌ام به شما بگویم که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک حرکت جدی برای پیشرفت کشور و تغییر زندگی مردم است. امروز کار و تلاش بیشتر و فعالیت مضاعف برای ما یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت حیاتی است و باید این تغییر را انجام دهیم.

وی با بیان این‌که "ما آمده‌ایم به مدیریت خسته و بسته در کشور پایان دهیم و با کمک و همت شما جوانان عزیز خون جدیدی به سیستم مدیریتی کشور تزریق کنیم" ،خاطرنشان کرد:امروز آمده‌ایم تا بگوییم نخبگان، بزرگان، اندیشمندان، صاحب نظران و هر کدام از بزرگانی که به دلیلی از عرصه کار و فعالیت و تلاش و صحنه تصمیم‌گیری جدا شده‌اند، باید دوباره به این عرصه بازگردند. آمده‌ایم تا همه این بزرگان، نخبگان، اقشار مختلف و مخصوصا جوانان به عرصه کار و تلاش بازگردند و آغاز کننده راه جدیدی در عرصه مدیریتی کشور باشند.

قالیباف همچنین افزود: نبی مکرم اسلام (س) فرمودند که من از فقر جامعه نگران نیستم، بلکه از سوءتدبیر در جامعه اسلامی نگرانم. آمده‌ایم که به سوءتدبیر در کشور پایان دهیم؛ آمده‌ایم با مدیریت درست جلوی تبعیض را بگیریم و دست به دست هم بدهیم و به همت شما مردم که همیشه تصمیم‌گیر بودید و سرنوشت خود را رقم زدید، بتوانیم در عرصه‌های اقتصادی و همچنین عرصه دیپلماسی و بین‌المللی مسیر جدیدی برای آینده کشور طی کنیم و امیدواریم در 24خرداد آغاز حرکت جدید برای تغییر در زندگی مردم و رویکرد به سمت یک زندگی رحمانی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی یادآور شد: من به عنوان یک روستازاده کسی هستم که در کارنامه من در انقلاب اسلامی چیزی جز کار و تلاش و فعالیت نیست. به حول و قوه الهی اگر خیر بنده و تقدیر الهی بر این بود که بنده در دولت خدمتگذاری کنم و شما مردم به من اعتماد کردید و از روز 25 خرداد که مسئولیت کشور را در دست گرفتم با برنامه پیش خواهم رفت. حماسه سیاسی از شما و حماسه اقتصادی با کمک جوانان و مردم غیور استان با ما.

قالیباف با اشاره به رشادت‌های مردم و جوانان استان فارس در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد بودم که عشایر، اقوام و مردم ما از هرقوم و قبیله و طایفه‌ای و با هر زبان و گویشی همه به صورت متحد، محکم و مقاوم در مقابل دشمن ایستادند و هرگز در مقابل دشمن شکسته نشدند. جانبازان ما مردان‌مردی بودند که بر زمین نشستند تا امروز ما در کشور بایستیم اما متاسفانه با سوءتدبیر در کشور شرایط به گونه‌ای شده است که این جانبازان عزیز، این مردان مرد، امروز در خانواده خود و در مقابل فرزندان و همسر خود شکسته شده‌اند و همچنین جوانان نیز در مقابل پدر سالخورده خود شرمنده‌اند که نتوانسته‌اند پاسخی به خواسته‌های آنان بدهند. آمده‌ایم بگویم به فضل الهی می‌ایستیم تا هیچ پدری در مقابل خواسته‌های به حق خانواده خود شکسته نشوند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه" بنده تاکنون هیچ وعده خلافی قانونی نداده‌ام و آنهایی که من را می‌شناسند، می‌دانند که همه سعی من بر این بوده است که وفای به عهد کنم " تصریح کرد: هر کدام از کشاورزان، کارگران، معلمان، عشایر، جوانان و... دچار مشکل هستند. مخصوصا جوانان تحصیلکرده‌ای که در حوزه بیکاری و گرانی با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی در پایان افزود:باید در زمینه رسیدگی به صنعت و کشاورزی اقدام شود در این زمینه اکثر مشکلات مربوط به سوءتدبیر و بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌هاست، اما به حول و قوه الهی ظرف دو سال نظم، ثبات و آرامش را برای شما در عرصه اقتصادی به گونه‌ای فراهم خواهیم کرد یک روستایی در روستای خود و یک شهروند در مرکز استان احساس کند که کشور به سمت مسیری جدیدی حرکت می‌کند. باید همه از شهروندان، افراد روستایی، عشایر، نخبگان، فعالان حوزه صنعت، خدمات و... این احساس را داشته باشند.

نظرات بینندگان