arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲

محسن رضایی: دست رشوه خواران و دزدان بیت المال را کوتاه خواهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز یکشنبه در جمع مردم کرمانشاه گفت: خواسته مردم از دولت رفع مشکلات موجود است زیرا فقر و نیازمندی در شأن هیچ ملتی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محسن رضایی تاکید کرد: علت حضور بنده در انتخابات ریاست جمهوری حل و برطرف کردن برخی از مشکلات موجود در زندگی ملت است که این روز‌ها عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: برای حل مشکل اقشار جامعه کار بسیار بزرگی در پیش داریم زیرا درشان و منزلت مردم این کشور نیست که در برابر هر کسی سر تعظیم فرود بیاروند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه برخی از افراد تهمتهایی به بنده می‌زنند، گفت: من همچنان در برابر این بی‌حرمتی‌ها سکوت می‌کنم و اعتقاد دارم که منازعات سیاسی باید پایان یابد.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون کشور به افراد توانمند نیازمند است، افزود: برنامه من این است که ناامنی و فضای تهمت و افترا را در این کشور از بین ببرم و در دولت در برابر این بی‌اخلاقی‌ها خواهم ایستاد.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیان داشت: به امید خدا و همراهی مردم دست رشوه خواران و دزدان بیت المال را کوتاه خواهم کرد، زیرا به دنبال آوردن آرامش دوباره به زندگی مردم هستم.

وی گفت: مشکل ما گرانی و اشتغال است نه دعوای اصولگرا و اصلاح طلب، کشور به اکنون به افراد توانمند محتاج است تا این مشکلات فراوان را حل کند.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران هستند، تاکید کرد: باید دعواهای سیاسی در داخل کشور را کنار بگذاریم زیرا دشمنان از این منازعات بیشترین استفاده را می‌برند.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: کسانی که قرار است در دولت بنده کار کنند، باید دو شرط التزام به ولایت فقیه و نیز توانایی داشته باشند.

رضایی در ادامه به کاهش ارزش پول کشور نسبت به سالهای قبل اشاره داشت و افزود: باید ارزش پول را حفظ می‌کنم و جلوی بی‌ارزش شدن آن‌را می‌گیرم.

وی افزایش صادرات را عامل افزایش ارزش پولی کشور عنوان کرد و گفت: برای حفظ کشاورزی و نجات آن در دولت بنده به کشاورزان یارانه سبز تعلق خواهد گرفت که این یارانه بی‌شک می‌تواند باعث رونق این بخش از کشور شود.

رضایی افزود: ۲۳ میلیون تومان بابت جهیزیه به تولیدکنندگان می‌دهم و با این اقدام، کارخانجات نیز فعال می‌شوند، الان نه فروشندگان وضع خوبی دارند و نه مردم قدرت خریدشان مناسب است.

وی با اشاره به اینکه رابطه بنده با مقام معظم رهبری بسیار خوب است، گفت: در صورت پیروزی در انتخابات از تمام ظرفیتهای کشور و افراد توانمند استفاده خواهم کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری در ادامه به برخی از پتانسیل‌ها و استعدادهای استان کرمانشاه هم اشاره داشت و افزود: امروزه استانهای غربی درگیر گردو غبار هستند که باید در اسرع وقت برای این مشکل راه حل عملی پیدا کنیم.

نظرات بینندگان