arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

علیخانی: مردم دیگر فریب پول و وعده های خلاف را نخواهند خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای مردم دیگر فریب پول و وعده های خلاف را نخواهند خورد و با انتخاب درست نمی گذارند دولت قبلی تکرار شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی سه شنبه شب در همایش هواداران حسن روحانی در مسجد محمد رسول الله شهر قزوین گفت: اگر یادتان باشد اینجانب سالها فریاد زدم که دولت کشور و مردم را به سمت نابسامانی برده و امروز شاهدیم که در این مناظره ها حتی خود اصولگرایان از هم سبقت گرفته اند و معترفند که نابسامانی را دولت ایجاد کرده است.



وی افزود: امیدوارم مردم ایران بویژه استان قزوین و روستائیان گول پولها و وعده های خلافی که داد را نخورند و بیدار شوند و نگذارند دیگر این دولت تکرار شود.

علیخانی بیان کرد: چند ساعت دیگر به برگزاری انتخابات نمانده لذا همه شما باید تلاشتان این باشد که تا آخرین دقایق قانونی تبلیغات پیام خاتمی و هاشمی را به همه مردم ایران برسانید تا با رای به حسن روحانی زمینه تشکیل یک دولت فراجناحی و کارآمد فراهم شود.

وی از دکتر عارف به دلیل انصراف از از رقابت تشکر کرد و یادآورشد: لازم است از تک تک افراد ستادهای دکتر عارف و هواداران هم تشکر کنیم که برای این ائتلاف بزرگ و تحقق دولت فراگیر بزرگواری کردند و کاری ماندگار را انجام دادند.

علیخانی در خصوص نیامدن غلامحسین کرباسچی هم به همایش تصریح کرد: در این شرایط برای تبلیغ آقای روحانی به سخنرانان شاخص نیاز داشتیم و آقای کرباسچی به شهر دیگری رفتند اما قول می دهم بعد از پیروزی در انتخابات همه بزرگان را برای تشکر از مردم به استان قزوین بیاورم.

در این جلسه شعارهای: درود بر عارف سلام بر روحانی، ایرانی یک کلام روحانی والسلام، عارف دوستت داریم از سوی شرکت کنندگان سر داده شد.

حجت الاسلام قوامی، محمد علیخانی از نمایندگان اسبق استان در مجلس شورای اسلامی، آیت الله تاکندی نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هم در این همایش شرکت داشتند.

نظرات بینندگان