arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲

آتش سوزی ساختمان اداری در بلوار میرداماد

به گفته ملکی، گروهی دیگر از آتشنشانان نیز در عملیاتی همزمان به زیرزمین رفته و شعله‌های آتش در موتورخانه را به طور کامل مهار و اطفا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری که در طبقه همکف آن نیز شعب یکی از بانک‌ها قرار داشت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حریق در ساعت 11:03 به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی آتشنشانان ایتسگاه‌های 29 و 11 را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بلوار میرداماد نرسیده به میدان مادر اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه اداری با دو طبقه زیرزمین است که در طبقه همکف این ساختمان نیز شعب یکی از بانک‌ها قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حریق در موتورخانه این ساختمان که در طبقه 2- قرار گرفته بود رخ داده به ایسنا گفت: در قسمت موتورخانه این ساختمان مقادیر قابل توجهی ضایعات قابل اشتعال نظیر چوب، مبل، پارچه و ... قرار داشت که دود ناشی از سوختن آن طبقات فوقانی را در بر گرفته بود.

وی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از کارکنان این ساختمان در طبقات فوقانی خاطرنشان کرد: آتشنشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتشنشانان با مراجعه به طبقات فوقانی بیش از 30 تن را از میان دود خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند.

به گفته ملکی، گروهی دیگر از آتشنشانان نیز در عملیاتی همزمان به زیرزمین رفته و شعله‌های آتش در موتورخانه را به طور کامل مهار و اطفا کرده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، اظهار کرد: آتشنشانان در ساعت 12:30 پس از اطفای کامل حریق و تخلیه دود طبقات به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان